Tur dammråttorna inte syns...







Korgar - Ernst, tavlor - petitecharlie, Lovepåse - qlkort

Hej!

Just nu händer inte mycket på inredningsfronten här hemma. Det känns som att vårt hem behöver en rejäl uppfräschning! Och med uppfräschning menar jag framförallt storstädning och en hel hög med blommor! 
Sen vi fick barn har det här med nystädat fått en helt annan innebörd;)
Det kommer inte i närheten av hur det tidigare såg ut. Nu är det konstant stökigt och den där grovrengöringen hinns aldrig med. Jag vet att det måste få vara så nu under småbarnsåren men ibland blir jag lite smått galen på alla saker och allt jag borde göra!
Så nu har jag gnällt färdigt:)

Här ovan ser ni några bilder från uterummet, det är inte så stökigt men jag har nog inte dammsugit där på ett tag... Tur att inte dammråttor fastnar på bild;);)

Idag skulle vi egentligen ha åkt på en liten utflykt tillsammans med en vän och hennes barn men både Nils och hennes pojke är hängiga och hostiga idag så det fick bli hemmamys på varsitt håll. Förhoppningsvis är de piggare imorgon då vi ska på sista tigertåget.

Nu ska jag passa på att göra lite nytta här hemma!

Önskar er en fin tisdag!

Kram Sofi


Kommentarer

Populära inlägg