Sommarväder!





Vårat lilla charmtroll i skjorta från myBLISS som finns hos Bonti.
Gungstolen är en doppresent och är köpt hos Våra små.

Hej på er!

Vilken helg vi haft!
Sol och högsommarvärme varje dag. 
Datorn har fått vila och även bloggen. När den första riktiga värmen kommer så vill man ju ta vara på varendaste minut:) 
Tyvärr så har både Nils och G varit krassliga med feber men vi har ändå kunnat jobba i trädgården, träffat vänner, grillat och njutit av sol och värme. 
Igår när G mådde som sämst så tog jag med mig Nils och kameran ut. Vi tog en långpromenad och jag passade på att fota lite. Har några recensioner på gång och det är ju så tacksamt att fota ute nu.

Alla ni som har småbarn eller barnbarn eller syskonbarn etc. Ni får hålla utkik för snart kommer det en fin tävling där ni kan vinna bla en likadan skjorta som Nils har på sig:)

Nu ska jag förbereda lunch. I eftermiddag blir det lek och mellis hos grannarna:)

Önskar er en fin måndag!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Heeeeej vännen!
    Jaaaaa, vilken uuuunderbar helg vi haft! Så gott med soliga dagar:)
    Åååååååå såna skjortor på små killar är ju bara sååå gulligt!
    Känner verkligen inte nån annan än er med en liten kille... Så ingen vits jag tävlar;-)
    Ha en fin fin dag och må så gott!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Lille sötnosen- Härligt med dessa sköna dagar, hoppas killarna kryar på sig. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. han är ju sååå söt!

    Håller med, ljuvliga och värdefulla dagar.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg