Dekorera med lärkkvistar.



Att dekorera med lärkkvistar är enkelt, snyggt och billigt.


Som jag skrev så önskar jag mig en ny urna i julklapp. Den är en storlek större än den här som jag har sen tidigare. Ska kolla ut en imorgon:)


Å så några fler hyacinter, såklart:)

Hej på er!

Hur har ni det i blåsten?
Igår trodde jag nästan vi skulle blåsa bort. Vi var ett gäng som ändå trotsade vädret och åkte hem till Emma för den årliga julpysselkvällen. Den vill man inte missa! Ska väl ärligt säga att i år såg jag mest fram emot att få träffa alla och prata ikapp lite:) Men visst blev det lite pysslat också, det får ni se en annan dag. Så mycket gott bjöd hon på den där söta Emma så framåt elvatiden rullade vi därifrån;)
När jag kom hem sov mina killar så gott. De hade varit och köpt en gåstol (racerbil;) till Nils som de provat under kvällen. Tror både far och son tyckte den var mycket rolig och med tanke på hur det såg ut när jag kom hem hade de nog testat den rejält;) De är söta de där två:)

Idag spelar G fotboll så då fick mormor och morfar spontanbesök av mig och Nils, mycket trevligt tyckte dom och vi:)
Så nu har vi blivit lite bortskämda här och ska allt stanna några timmar till innan vi åker hem. Det är mysigt att vara här ute när vinden viner och mörkret faller. 

Julmarknaden i Wadköping ska vi besöka imorgon. 
Det ser jag fram emot!

Nu önskar jag er en fin kväll!

Kram Sofi 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg