3:e advent.



Finaste julkortet hade våra söta grannar med sig i morse. 
S är fantastiskt bra på att göra vackra kort och vi känner oss så tacksamma över att få så fina julkort!:)


3:e ljuset brinner i stumplådan från Ernst.

Hej!

Vilken mysdag vi har idag!
Den började med att våra grannar kom över på julfrukost. Vi bjöd på risgrynsgröt, skinkmacka, ägg mm. Gott och mycket trevligt. Sen tog vi en kylig långpromenad för att sen komma in i värmen från brasan som vi eldat i sen i morse. Igår klädde vi granen så i kombination med kylan, grötfrukosten, brasan och julmusik så börjar den riktiga julstämningen äntligen infinna sig. Så härligt!
Lite enkelt julgodis har jag gjort idag med, recept kommer:)

Jag hoppas att ni alla har en fin 3:e advent och att ni precis som jag känner av julstämningen och allt som hör till denna underbara juletid.

En fortsatt trevlig Söndag önskar jag er!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Så mysigt med julfrukost. Skönt att det kom lite kyla, jag hoppas den håller i sig. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej jag mysigt med besök till frukosten =) vilken fint kort de är ju kul att få något som de har gjort själv.

    Önskar dig en fin vecka

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg