Ny mössa och årets härligaste tid!



Jag är inte trött mamma!


Se så stora ögon jag har!


Jag är fortfarande inte trött!


Inte alls...


Zzzzzz....

Nils i nya mössan från Elodie details, köpt hos Bonti. Där ni hittar fler av Elodie details fina produkter. Mössan har samma färger som den HÄR vackra filten jag tipsade om som doppresent i ett tidigare inlägg. Mössan är även fleecefodrad så den är varm och skön nu när det blivit kallare ute.


Dimman låg tät i förmiddags...





Några dimmiga bilder från vår förmiddagspromenad.

Hej!

Den bästa tiden är nu enligt mig!
Älskar ju hösten och allt den för med sig. Ena dagen sol och kylig luft, andra dagen regn och mys med tända ljus. Eller som idag då dimman låg tät över åkrarna och sjön.
Jag och Nils tar alltid en promenad om dagen, att få röra på sig och andas frisk höstluft är underbart tycker jag. Att vi sen bor så fint med närheten till sjön, skog och alla naturreservat är ju fantastiskt lyxigt. Hösten är min tid, ja årets härligaste tid enligt mig:)

Igår kom virket till uterummet så då satte snickarna genast igång med att börja bygga. Vi hade tänkt måla uterummet till våren/sommaren men kom fram till att det blir snyggare att måla brädorna innan de sätts upp... Så idag har G börjat olja in brädorna, sen ska de grundmålas för att sedan målas:)
Det blir många sena kvällar den kommande veckan:)
Men det kommer bli så bra!

Nu ska vi äta och titta på Så mycket bättre!

Önskar er en fin Lördagskväll!

Kram Sofi




Kommentarer

  1. Så söt han är er lille kille! Jag håller med dig, hösten är verkligen underbar nu är det så vackert med alla färgerna i naturen. Kram

    SvaraRadera
  2. Men vilka ögon Nils har helt fantastiska =) Jättefin mössa de gäller ju att klä sig varmt nu.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Godmorgon =) de ska jag prova, måste bara hitta rätt belysning bara =) Flaskan har jag köpt på interflora de hade i två storlekar jag köpte den lilla, men kommer nog köpa den stora också =) vet inte om de har samma sortiment över allt, Men hoppas du hittar de för dom är jättefin och inte alls dyr heller, trodde de skulle vara mycket dyrare när jag såg dem.

    Önskar dig en fin dag =)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg