En tur till skogen.





Åkpåsen kommer från Vinter & Bloom och finns hos Bonti.

Gokväll!
 
I eftermiddag har vi varit hos mormor och morfar och firat Nils som har namnsdag. Innan dess hann vi med två långpromenader. Hantverkarna har gjort färdigt grunden till uterummet och det har låtit en del så då var det skönt för Nils att sova gott i vagnen. Nu börjar det bli riktigt kyligt så igår invigde vi nya åkpåsen från Vinter & bloom. Vi ska recensera den för Bonti och det kommer bli ett nöje för både jag och Nils är lite smått förälskade i den:) Otroligt fin och så varm och skön. 
Igår när vi var till skogen hade farmor packat med kaffe och matsäck så innan vår friska skogspromenad åt vi mackor, äppelkaka och drack kaffe. Det smakar ju så gott ute i naturen:)
Skogen ger mig energi och kraft. Jag känner i hela kroppen hur den fylls på och jag tar vara på varenda minut. Nu var vi till en skog längre bort men jag har turen att ha skogen runt knuten också:)

Imorgon skulle vi träffat barn och mammor i föräldragruppen men vi avboka pga Nils mage. Nu har han ju nästan varit helt bra idag men tycker han kan hålla sig ifrån de andra bebisarna i fall att.
De kommer ju lätt nära varandra, biter på samma saker etc. En tur till Ikea får det bli istället då mamman har stort behov av att göra något;) Behöver köpa ramar till mina fina posters som jag vunnit. Ni ska få se dem sen, lite förälskelse där med. Sen kommer jag säker på något mer som jag "behöver" när jag är där;)

Nu tar vi kväller!

Kram på er!



Kommentarer

  1. Määäh...nu kom jag på...
    Hej igen förresten...
    Du å jag å Nils kan ju luncha nån dag framöver...
    Jag jobbar ju i Kumla så det går rätt snabbt att ta sig dit.. till IKEA alltså..;)
    Satt där alldeles ensam här om dagen o åt...var där o köpte ny kontorsstol...;)
    Kram igen
    Ps... såååå fina bilder och va mysigt det är med fika ute i skogen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg