Guld som glimmar...



Ja tänk att det har flyttat in lite guldiga detaljer här med:)


Det stora ljuset i guld kommer från Bruka design


Och den här snyggingen låg i paketet med bäddseten (superfina, ni ska få se senare:) från Vinga of Sweden som jag vann hos FINASTE MATTAN.


När vi var hos den HÄR fina tjejen i somras blev vi så inspirerade på många sätt, bla åkte vi genast och köpte två såna här lampor från House doctor.


En till köket och en till vardagsrummet. Å vad jag tycker om dem!

Gokväll!

Det tog ett tag men nu har det flytta in några fina detaljer i guld här hos oss. Har ju tyckt att det varit så fint hos andra men inte känt mig sugen på det här hemma. För än nu:)
Det började när vi var nere hos Anna i Kalmar. Blev så inspirerad av hennes fina hem så när vi kom hem inhandlades två lampor med koppar (kallar man dem så?) av guld. Sen har det tillkommit några ljuslyktor och nu även några tavlor med guldliknande text som ni ska få se (de är så fina!!!) så fort jag köpt ramar till dem. Men sen räcker det nog för mig, tror jag:)
Gillar ni guld/mässing?

Idag tycker jag att det vänt för lilleman (peppar,peppar när jag sagt det tidigare har han blivit dålig igen) så imorgon kan vi förhoppningsvis åka iväg på Tigertåget (babysång), vi håller tummarna för att natten blir lugn. Jag som är mycket social behöver ju komma iväg och träffa människor, blir lite lätt galen av att bara vara hemma hela dagarna:)

Uterumsbygget går framåt. Igår sprängdes den stora stenen och idag har de jobbat med dräneringen. Trädgården ser ännu värre ut men det är bara och räkna med att vi får så ny gräsmatta till våren:) 

En tidig kväll blir det idag. Nils somnade redan halv sju så jag kan tänka mig att han vill gå upp rätt tidigt imorgon.
Önskar er en fin kväll!

Kram Sofi



Kommentarer

  1. Gulle gulle du <3
    Som jag längtar tills vi ses <3
    Massa kramar <3
    Skönt att lilleman börjar bli bättre i sin mage med <3

    SvaraRadera
  2. Så fint du har gjort :)
    Fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg