Nya kuddar från Hemtex!







De två översta kuddarna är från Hemtex och den understa från chhatwal & Jonsson. Den vita urnan och brickan är från Rif design och takkronan är designad av Ernst.

Gokväll!

Efter två dagar utan bredband, vilket betyder inget internet på datorn och bara gratiskanalerna på tv så är det äntligen igång igen. Har väl aldrig varit så sugen på att blogga som de senaste dagarna;)
Hade ju tänkt visa er fler bilder på nya kuddarna redan i början på vecka men nu blev det ju inte så.
Hur som helst så var jag på Hemtex förra veckan, de hade fått in så många fina kuddar så det var inte lätt att välja ut bara två (som jag bestämt redan innan att jag skulle ha, man vet ju aldrig vad man kan få för sig när man står i affären annars;) sen ville jag att de skulle vara i samma ton som kudden från Chhatwal. 
När jag stod i affären så visade det sig att det var stor skillnad på de rosa nyanserna. Det här två som jag valde var ljusare än de andra och gick nästan åt det aprikosa hållet tyckte jag. Men fastnade för dem så jag gjorde en chansning!:)
Och så bra det blev! Matchade fint med den jag redan hade och tror ljuset i affären spela mig ett spratt för jag tycker de är mer ljusrosa än aprikosa, vilken tur!:)
Så härligt med lite ytlig lycka!;)

Nu är det snart läggdags för mig. Trots att jag varit ledig idag och sovit några timmar på eftermiddagen så är jag så trött nu:)

Så jag säger sov gott och dröm sött!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Fantastiskt fina, och passade ju helt perfekt där i fina soffan med flotta chattis-kudden! Så vansinnigt sugen på lite nya kuddar själv, men verkar ha lite svårt att bestämma mig för vilka? Får suga på karamellen lite till, inte direkt nöd på kuddar i värt casa ändå ;)

    Kram och natti,
    Catta

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad fint med de rosa kuddarna!
    Andas verkligen vååår!
    Må så gott!

    Kraam
    Lotta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg