Alla har vi väl en mörk sida?



Nu menar ju jag såklart en mörk sida i hemmet (vad trodde ni?;), ni vet där det aldrig blir riktigt ljust trots att solen strålar in.


Ena delen av vårt vardagsrum är väldigt mörk, men ha försökt ljusa upp det med vita möbler så som det här vitrinskåpet som vi fick i julklapp.


Lite Ernst är ju aldrig fel:)


Vitrinskåpet är från Jakobssons möbler.

Hej på er!

Kikar in en snabbis innan det är dags att titta på skidor!
Så här ser det då ut vårt nya vitrinskåp. Enkelt och fint tycker jag. Hade ju stora planer på vad som skulle vara i men nu slutade det med att jag bara flyttade över det som fanns i det gamla:)
Men kan tänka mig att det kommer flyttas runt en del i det när inspirationen kommer tillbaka. Den ligger just nu lite på is men jag hoppas den sätter fart här framåt vårkanten. har ju lite annat i huvudet nu med som ni förstår (bebis, bebis, bebis;);)

Igår träffade jag några härliga bloggtjejer för en lunch på stan. Mer om det får ni se senare:)

Nu hejar vi fram Charlotte till ännu ett guld!!!

Önskar er en finfin lördag!

Kram Sofi



Kommentarer

  1. Hej! Jag har en mörk sida! Gillar kontrasten med vitt och brunt! Fint vitrinskåp.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vad fint vitrinskåp. Härligt att får till en blogg lunch med trevliga tjejer.
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg