En ny favorittidning!





Hej!

En riktigt soft Lördag har vi här. 
Jag har plockat och dammat lite på förmiddagen, en lagom syssla för mig nu. Dammsugningen får G stå för imorgon:)
Självklart har det hejats framför tvn också! Charlotte är ju grym!:)

Här om kvällen när G kom hem hade han köpt två tidningar till mig, Family living och Mama. Två mycket bra tidningar, den ena helt "ny" för mig, ja ny på det sättet att jag aldrig läst den förut. Mama kan nog bli en riktig favorittidning här hemma:)

Nu ska jag ta tag i min iphone som strular. Lagringsutrymmet är nästan fullt och när jag ska radera bilder och appar går det inte. Det funkar tydligen inte att köpa mer lagringsutrymme nu heller, J-la strultelefon!;) Dags för en ny tror jag:)

Ikväll blir det familjemys med god mat och Melodifestivalen.
Kollar ni?

Ha det gott!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Haha, ja det kommer lite nya tider när man blir gravid. Helt plötsligt upptäcker man att man intresseras av saker man aldrig gjort förut. Någon kommer med en snygg vagn, någon bär sin baby i en fin bilstol, en tidning med graviditetstips. Saker man inte noterat alls innan. Visst är det kul! Själv kommer jag nog plötsligt att börja intressera mig för olika typer av hundbäddar, koppel och matskålar :) Det gäller ju att hitta de r ä t t a sakerna :)))
    Kram!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Sofi!
    Jo här blir det allt också mellomys ikväll. Har bunkrat upp med en stor skål godis så tjejerna sitter nere med mig...får muta dem att umgås med mamma numera ;). T jobbar natt så annars blir jag ju själv i soffan.
    Mama brukar även jag tycka är lite kul att bläddra i trots att jag inte har några småbarn. Men family living dissar jag.
    Vet inte riktigt hur jag jobbar nästa vecka antingen jobbar jag torsdag natt eller fredag em men jag kan höra av mig så fort det blir bestämt. Vore väldigt kul att ses över en fika/lunch.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg