Sommaravslutning.






Söt tunika från MQ 399:-

Gokväll!

Tänk att jag hamnade här framför datorn ikväll trots att jag inte skulle. Men såg på Facebook att flera fått sina skattepengar idag och då blev jag nyfiken och var tvungen att gå in och titta, ja och när jag ändå hade dator igång kunde jag inte låta bli att kika in här trots att jag inte har så mycket vettigt att skriva ikväll;)
Lite lockande var det allt att låta skattepengarna sitta kvar på lönekontot men jag förde snabbt över dem till sparkontot så jag slipper lockas av ännu mer shoppingbegär än det jag redan besitter, haha:)
Apropå shopping så köpte jag denna söta tunika för några veckor sedan. Har använt den ett par gånger och den passar till det mesta. På Torsdag har vi sommaravslutning på jobbet och då funderar jag på att ha denna tillsammans med svarta "sladder" byxor (ja ni vet vad jag menar:) och höga klackar... Men som vanligt bestämmer jag mig i sista stund:)

Nä nu ska jag faktiskt göra ordning mig, sen ska jag lägga mig och kika in till er!

Natti natti!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Jättesöt klänning/tunika. Passar ju till midsommar också. Jag har också hittat en vit på Cubus för 49kr, ett riktigt superfynd.
    Vi har bokat hotell till eventet. Kram Helena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg