Kläd och reatips!





(ursäkta dålig bildkvalité)


Gokväll!

Många affärer har REA nu och både MQ och Lindex började sina reor idag! 
Skynda fynda säger jag bara!
Själv så tog jag mig en liten shoppingrunda efter jobbet.
Blev lite nytt från MQ som jag visar en annan dag. Jag är inne i en period då jag verkligen gillar dessa sladder/harems/loosefit byxor som säljs i alla affärer. Tycker de är otroligt sköna och snygga.
På Veromoda hittade jag dessa par för 179 kr styck eller två för 300:- det kallar jag fynd!:)
Tänkte bara ta de översta först men när jag hörde att man fick två par för 300 så kände jag mig lite wild & crazy och slog till på ett par blommiga också;) Kan tala om att bilden inte gör dem rättvisa.
Superfina är de!:)

Imorgon väntar en lång dag på jobbet som avslutas med grillkväll tillsammans med barn och föräldrar.
Kanske skulle försöka komma i säng lite tidigare ikväll, är ju svårt när det är så ljust ute tycker jag.

Nu blir det en bloggrunda för min del!

Kram på er alla!

Kommentarer

  1. Kul när man hittar finheter på rean, men första dagen borde det ju finnas lite fint kvar, så frågan är om du tog allt hi hi.
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Hej! Jättefina, vilket fynd! Gillar särskilt de översta!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  3. Vilka fynd. Jättefina!
    Annelie i Kårsta

    SvaraRadera
  4. Snygga o fräcka byxor!!
    Håller med om att de är superskönt o perfekta nu på sommaren, har ett par från hm som jag nästan bor i.. :-)

    Kram malin

    SvaraRadera
  5. Hej sötnos!!!
    Klart du slog till, det hade jag med gjort, en bra affär säger man ju aldrig nej til ha ha ha ;-)
    Å va kul att ni kommer o hälsar på!!!!! Tycker ni ska ta en sväng över till Öland när ni är i krokarna med :-)
    Å, nu går jag snart fördagen så jag tjuvar till mig en liten kik;-)
    Njut av helgen vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  6. Jätte snygga och sköna till varma sommarkvällar :)

    Trevlig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg