Ett litet tips!



Sötaste kaffemuggen från Ib Laursen, köpt hos Lilla Tegelbruket.


Hej!

Tittar in en snabbis (mitt i favvoprogrammet Arga snickaren, kollar ni?) för att tipsa er om en sak.
Webbutiken Lilla Tegelbruket fyller ett år nu i Maj (Grattis!) och firar det med fri frakt hela maj månad! 
Mycket trevligt tycker jag:)
Har köpt dessa ljuvliga kaffemuggar från Ib Laursen där och de blev snabbt favoriter:)
Mer fint hittar ni HÄR

Onsdagen är snart gjord och jag börjar se ett slut på denna intensiva vecka! Maj månad är alltid som mest att göra på mitt jobb och vissa veckor får man verkligen vända ut och in på sig själv för att få ihop det, men det brukar alltid lösa sig till slut:)

Önskar er en mysig kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Nämen, tusen tack Sofi!! Roligt att du gillar muggarna och roligt att du tipsar :)

    Ha en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Söt mugg, nu måste jag kika in och se vad det finns mer för fint.
    Tack för tipset.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Hej sötfia!
    Så fina muggar:) du måste ha mer än ett skåp för muggar va;) muggoholic där;) hi hi
    Mycket fint där hos Lilla Tegelbruket:))
    Hua, hoppas det lugnar ner sig snart vännen!! Jobbigt när det kör ihop sig så där.
    Va rädd om dig!
    Natti natt!
    Kram kram,
    Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig blogg jag hittade till! Åh, så fina kuddar och muggen... I LÖÖÖV IB Larsen!
    Nu måste jag kika runt här lite!
    Tjing!
    Judita

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset! Och så jättefin mugg...
    Ska ta en liten koll, speciellt då på muggar då jag älskar kaffe och kaffet smakar ju bara gott
    i fina muggar:)
    Annelie i Kårsta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är det så, att kaffet smakar bättre i en fin mugg:)
      Önskar dig en fin kväll!
      Kram

      Radera
  6. Hejsan, vilken mysig blogg du har... Har kollat runt lite, fina bilder och mysiga inläggg, tittar in igen.
    Ha en bra dag!
    Birgitta :-)

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!!
    Så glad jag blev att det du skrev hos mig! Alldeles varm och vill bara ge dig en stor kram!! Hoppas vi ses någon gång IRL:) Kanske du funderar på bloggdagen i Enköping i augusti? Jag tänkte åka dit när det är så nära och allt:)

    Önskar dig en jättefin helg, hoppas solen lyser i "öret" också:)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  8. Tackar för tipset, ska kolla igenom vad de har där! Jag har blivit en riktig nätshoppare på sista tiden, ha med sig två barn in i affärer känns inte så lockande precis... :-)

    Kram malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg