En sommarfavorit från Tine K




Gokväll!

Jag vet inte vad det är med denna väska men jag fullkomligt älskar den!:)
Tycker den är så fin, somrig och bär med sig ljuva minnen.
Den är köpt på Gotland för ett par år sedan. Den sommaren var lite halvdan vädermässigt så vi åkte runt och utforskade ön och dess inredningsbutiker. En butik som föll mig i smaken alldeles särskilt var Berså i Tofta, som ligger på den Gotländska landsbygden. Vilken ljuvlig butik!
Ska ni till Gotland måste ni bara göra ett besök där!
I ett gammalt kapell huserar butiken med tillhörande café. Omgivningen var magisk och jag ville inte åka därifrån. Det ville däremot min sambo efter en stund:) Men skam den som ger sig, efter lite tjat fick jag med honom dit igen och då kunde jag bara inte motstå denna underbara väska från Tine K:)
Gotland är för övrigt ett ställe som jag längtar tillbaka till. Jag har bara varit där en gång ändå har ön fått en speciell plats i mitt hjärta. Jag längtar tillbaka. 

Helgen gick i ett rasande tempo, som den alltid gör. 
En par lugna sköna dagar har vi haft tillsammans och det var välbehövligt.
Nu väntar en kortvecka eftersom jag är ledig torsdag och fredag. Då har jag bokat in massor av roligheter, bla grillkvällar med vänner, ett Smultrongårdsbesök och en hemlig tripp;)

Nu ska jag kika in till er!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Visst är Gotland härligt! Jag blev helt frälst i Visby när vi var där. Jag har bokat allt på bloggeventet. Klart vi samåker. Oj vad vi ska tjattra då hi hi!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så fin! Har aldrig sett den varianten, har själv den med hjärtat!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej Sofi!

    Va härligt det låter, dina sommarminnen...och väskan=)!
    Och grattis till förstaplatsen=)!

    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram Clara

    SvaraRadera
  4. Gotland är ett ställe jag gärna vill åka till, har aldrig varit dit. Vilken underbart söt korgväska! Toppenfin nu till sommaren :-)) Tusen Tack snälla för rara ord, ja det har varit en jobbig tid, saknaden är stor, men livet går vidare, en dag i taget. Ha en toppenfin måndag och hoppas solen skiner på dig! Kramar Paula

    SvaraRadera
  5. Sofi - Tack för fina ord! Vad glad jag blir! Och jag minns faktiskt när du var inne i butiken och köpte väskan-för du var så himla glad och trevlig! :) Men tänk va tiden går fort va...minns det som i går! Hoppas vi ses snart igen här på ön...
    Kramar från Bersån
    Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg