The Travelling Band









Alla bilder är lånade av Lakewood Beds and living

Gokväll!

Ja men vilken turgumma jag gått och blivit! 
Jag har vunnit ännu ett vackert kuddfodral i en utlottning på Instagram:) Denna gången från danska märket The Travelling Band. Ett ganska nytt märke för mig. Har sett det tidigare men bara hos Lakewood Beds and living, där jag nu hade turen att vinna kudden på nedersta bilden:)
När jag kikade in där så upptäckte jag att The Travelling Band hade massor av fina kuddfodral till mycket bra priser, vilket passar mig som gärna byter kuddar ofta;)

Nä nu piper tvättmaskinen så det är bäst att jag gör lite nytta!

Kikar in till er senare.

Kram kram


Kommentarer

  1. Men ååå så fina! Jag vill ha allihop..;)
    Grattis till vinsten..
    Den kommer passa så himla bra hos dig. Hmmm om den inte gör det kan du komma med den till mig...haha..
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Nämen, grattis till vinsten! Verkligen fint kuddfodral, kommer passa finfint hos er :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Åååå grattis igen... Lite avis är jag allt;-) Hmm, jag får välan klicka hem några sen då;-)
    Skulle sitta som en smäck i vårt vardagsrum sen!
    Det som gapar ganska tomt nu eftersom vi redan sålt de gamla möblerna ha ha ha :)
    Ha en fin kväll söta du!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh men Grattis igen!
    Verkligen superfina kuddfodral!

    Ha det gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Grattis och vad roligt! :) Alltid kul att vinna!
    Fina kuddfodral verkligen!
    Kram till dig

    SvaraRadera
  6. Jättefina kuddfodral! Kikade in i shopen, bra priser! Grattis till din vinst!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Grattis! De är så sjukt fina och otroligt mjuka och sköna. Köpte den på andra bilden och den kudden bakom den du vann på sista bilden. Är verkligen supernöjd. Hoppas du blir lika nöjd som jag :) för övrigt har du en väldigt inspirerande blogg och instagram alltid kul att se nya inlägg! Trevlig dag :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg