Påskpyntat hem!







Hej på er!

Efter att ha handlat, lagat fläskfile med gorgonzola till middag, druckit kaffe, fotat kläder som ska säljas, pratat en lång stund med mamma i telefonen och läst ett intressant jobbmejl så har jag tillslut hamnat här!;)
Känner mig rätt trött och soffan ser väldigt lockande ut så jag ska inte stanna här så länge. 
Ville ju bara visa er mitt påskpyntade hem;);)
Som så många andra har jag inte pyntat så mycket, några ägg och ett ris med fjädrar räcker alldeles utmärkt, i rosa toner dessutom:)

Nu ska jag ta med mig några resekataloger och min Iphone och slänga mig i soffan, kanske kanske har vi bokat sommarens resa innan Påsk, har liksom velat länge nog nu tycker jag;)

Trevlig kväll till er!

Kram!



Kommentarer

  1. Alldeles lagom fint du pyntat till påsk!
    Jag gillar egentligen inte gult o påsken men hittar på något enkelt som du här hemma!
    Så fint med rosa.Tack för inspirationen!
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Jättefint påsk pynt, alldeles lagomt mycket. Påskägget från indiska är en stor favorit här hemma. Den får stå och pryda vardagsrumsbordet varje år med lite godis!

    SvaraRadera
  3. Hej sötlök!!!!
    Såååå fint du har pyntat:)
    Ser att du fallit för samma färgskala som fångat mit hjärta med nu:))
    Man behöver nog lite färg ändå, och inte bara ha allt vitt som vi skulle ha ett tag;-) Kommer du ihåg?:))
    Hoppas ni hittar en resa snart, finns ju så mycket att välja på. Men jag blev såååå sugen på Key West när Katarina visade det... Har ni kollat?
    Ha en bra dag nu vännen!
    Kraaaamar Anna

    SvaraRadera
  4. Fin fint pyntat! Och alldeles lagom mycket :) Tok gillar ditt silverfärgade påskägg...snyggeli snyggt!
    Jag har bara lite påskris..utan fjädrar för tillfället..men det kommer :) Men mer än så blir det nog inte. Är så dålig på att pynta till påsk.
    Ska ni hitta på nåt kul under ledigheten (påskhelgen)?
    Allt gott till dig!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg