Något gammalt..

Gamla rostiga kak och bak formar som jag gjutit i...






Hade jag tänkt till så skulle jag naturligtvis satt ett ljus i, hade varit fint till jul.. Nästa gång kanske:)
Vill ni veta hur jag gjorde?, kolla HÄR

Hej hej!
Kul att ni kikar in till mig!
Idag har jag varit en sväng på stan, kunde sluta tidigt från jobbet så då passade jag på! Fick verkligen hålla hårt i plånboken för det fanns mycket fint som väldigt gärna ville följa med hem, MEN köpte nästan bara det jag skulle ha!:)
Måste ju säga att längtan att få börja julpynta och pyssla minskar ju inte direkt av att gå på stan där alla affärer har tagit fram mycket jul saker redan nu:) Köpte mig en halmkrans som jag ska göra fin med mossa och dekoration, för att stilla det värsta pyssel begäret;)
Har ni börjat längta än, eller rentav tjuvstartat lite med att julpyssla?:)

Nu väntar jag på att G ska komma hem så vi kan fredagsmysa lite med god mat och Idol!:)

Ha en trevlig fredagskväll!


Kram kram





Kommentarer

Populära inlägg