Julinspiration!

Hej hej
Idag hade jag egentligen tänkt visa lite andra saker men batteriet i kameran dog precis när jag skulle ladda över bilderna:(  Så då får det bli några härliga inspirationsbilder!


Även för en julälskare som jag är det på tok för tidigt att börja pynta, men inspiration och idéer kan man aldrig få för mycket av..:)


















Bilder lånade från Lantliv, Jeanne d´Arc Living, Åhléns, Martha Stewart, Allt i hemmet, Pottery barn och Bo bedre.

Så där ja, nu klarar jag mig ett tag till, men i mitten av November får nog pyntet komma fram:)

Ha en mysig kväll!
Kram och Tack för att just du läser min blogg:)

Kommentarer

  1. Så mysiga bilder. Tänkte just samma sak idag faktiskt. Var på Maxi och handlade och där hade de plockat fram alla adventsstjärnor och då kände jag att det var väl ändå liiiiiite tidigt!!! Men visst är julen mysig. Här i Kalmar brukar det bara en jättemysig julmarknad på slottet, det ger sån stämmning, riktigt så där gammeldags julmarknad - love it :-)
    Må så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder!
    Jag längtar till första advent nu! =)

    Vilken praktisk o smart lösning det va med lådor i sängstommen!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Ja, det är så härligt att få längta lite till jul tycker jag, allt pyssel och pynt som hör till är ju så kul!
    Vi har en mysig julmarknad här i Örebro som är första, andra och tredje advent i Wadköping, ett riktigt gammal del av stan. Den rekommenderas för dem som har vägarna förbi:)

    Lådorna blev vi riktigt nöjda med! Väldigt behövlig förvaring:)

    Kram Sofi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg