Nya prints i Nils rum.






Nya printsen kommer från Garlands with love, sänghimlen är från Ellos, tigerhuvudet är köpt i en liten butik i Malmö, spjälsängsskyddet kommer från Färg o form och lådorna med harlequinmönster är från Tine K.

Hej!

Hoppas ni har en fin Lördag!
Här hade vi ganska soligt i förmiddags men nu är det molnigt och väldigt grått. Vi har precis haft Nils mormor o morfar och farmor här på lite fika. Nu sover både Nils och hans pappa:)

Några nya prints har flyttat in i Nils rum. Vet inte om de ska sitta där de sitter just nu. Känner av lite och har satt upp dem med papperstejp så det är bara att flytta på dem när jag känner för det:) 
För övrigt så står det ganska stilla i Nils rum just nu. Vi har inte hittat (och inte letat så mycket heller) de rätta möblerna än. Någon typ av hylla och någon typ av klädförvaring ska han få, sen...:)

Igår var jag ute på galej!
Det var första gången jag var borta från Nils en hel kväll så jag hade lite fjärilar i magen innan. Men det behövde jag inte haft för det gick så bra! Jag kunde slappna av och hade en toppen rolig kväll med god mat och mycket skratt tillsammans med mina kollegor. Vi var och tittade på Mia Skäringer och hon är ju fantastisk på alla sätt och vis. När jag kom hem sov Nils så gott och jag fick höra att han både ätit gröt och välling på kvällen:)
Det känns så skönt att veta att det fungerar bra när jag är borta så nu ska jag boka in lite fler kvällsnöjen framöver:)

Önskar er en fin Lördag!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Heeeeej vännen <3
    Alltså vilket rum han har killen, så så fint!
    Å printsen var ju så fina :)

    Va härligt att det gick så bra igår och att du hade en trevlig kväll!
    Man behöver ju det där med, bara vara Sofi en stund liksom.
    Ha nu en riktigt skön lördagskväll hjärtat och hälsa killarna så gott!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Hej vilka söta prints, passar verkligen in. Jag förstår vad du menar, första gången jag lämnade bort så var det jätte jobbigt och då var Anthon 1 år jag vet hur många gånger jag ringde under den kvällen. Men man behöver få lite tid för sig själv ibland så man har nya krafter som mamma.

    Önskar dig en fin dag

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg