Instagrambilder.


Ett kollage med Instagrambilder från i somras..

Och ett kollage med några av höstens bilder.

Hej!

Sitter och rensar iphonen på bilder (kan man ha för mycket bilder på sitt barn!?;) och hittade de här kollaget av Instagrambilder som jag gjorde i somras och även ett jag gjort nu i höst. På bilderna ser man verkligen vad Nils växt. Det händer saker hela tiden och han är på väg att förvandlas från en bebis till en liten pojke. Han blev 6 månader i måndags, mammas lilla skrutt...
Vill ni följa mig på Instagram så heter jag @sofishusdrommar även där!

Här är senaste bilden!


Min lilla grötälskare:)

Idag har vi varit på Tigertåget (baby/barnsång) och efter det sov Nils en lång stund. Man blir trött av att sjunga eller i Nils fall, bita på en maracas;)

Imorgon kommer snickarna och fortsätter bygga vårt uterum. De kör dubbla jobb i några veckor så de är inte här varje dag just nu men ska var det sedan. Just nu är G ute i förrådet och målar. Det tar sin lilla tid när all panel ska oljas, grundmålas och sedan målas. Men det blir bra, håller bättre och vi slipper måla i vår:) Lovar att visa lite bilder på bygget snart.

Nu blir det en dusch innan det är läggdags!

Önskar er en fin kväll!

Kram!

Kommentarer

  1. Lille sötnosen alltså <3
    Ja, tänk vad de växer de små krabaterna!!
    Tyra växer ju liksom i skov och oftast reeeejält på sommaren, när hösten kommer är allt för smått i hennes garderob.. phu alltså..
    Tänkte det kunde vara mysigt att gå på matmarkaden, där hr de säkert något spännande att förtära till lunch med :) Å hemmagjort marknadsgodis;-)
    Snaaaart <3 Längtar!!!!!
    Dax att sussa :)
    Kraaaaaamar Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg