När man haft en liten paus.



Finaste rosa kuddarna slog jag till på i veckan! Den understa från Chhatwal & jonsson hade jag sen tidigare men de två översta är nya och kommer från Hemtex. I´m in love!;)
Fler bilder kommer!:)

Hej!

Jag vet inte hur det ser ut hos er men här i Örebro har det snöat konstant i flera dagar! Det är så magiskt vackert när snön hänger tung på träden och allt är vitt!:) Jag tror det ska bli kallare också vilket betyder att snön kommer ligga kvar och det gillas massor.

Det blev en lite paus här på bloggen. Jag har ont i ryggen på kvällarna och det blir värre när jag sitter så då är det inte så lockande att sätta sig framför datorn och redigera bilder samt blogga. Det går bättre på helgerna när jag vilat mer. Är ju ganska aktiv på jobbet (haha i den mån jag kan nu då;) Det är mycket upp och ner och fram och tillbaka rörelser som gör att jag belastar ryggen och även resten av kroppen vilket gör att jag känner av det på kvällen. I Torsdags och fredags hade jag även sammandragningar när jag var på jobbet, en ny känsla:) Tur jag har de bästa kollegorna som säger åt mig att ta det lugnt, månar om mig och har full förståelse för hur det är att vara gravid:)

I Torsdagskväll kom G äntligen hem från New York och Edinburgh, med nya erfarenheter, upplevelser och kläder!:)
En väska och parfym till mig, mycket kläder till sig själv och söta små kläder till bebis såklart:)

Helgen har gått i ett rasande tempo som de alltid brukar göra.
Fredagen är vår hämtmatsdag:) Då köper alltid G med hämtmat när han åker från träningen. Så skönt att slippa laga mat då tycker jag. I fredags hann vi bara äta upp och slå på en film innan vi båda somnade i varsin soffa:)
Igår spelade G fotbollscup hela dagen så jag och hans mamma hade en mysig dag på stan. Jag fick välja ut garn och mönster till en kofta och mössa som hon ska sticka till bebis, alltså så sött! Sen gick vi lite på Hindersmässan innan vi åkte hem och fikade. Är så otroligt glad och tacksam över att ha så många fina människor i mitt liv.
Några andra fina människor har jag träffat idag.
Titt som tätt brukar vi kollegor, gamla som nya träffas på Java här i Örebro för att äta frukost tillsammans. Något som vi verkligen uppskattar och som jag verkligen kan rekommendera andra att göra.

Det blev nästan en bok skriven idag men kände tydligen ett stort behov av att dela med mig av det som händer i mitt liv, en del av det i alla fall:):)

Nu ska jag göra lite nytta här hemma innan det är dags att gå över till våra grannar och äta kvällsmat.

Önskar er ett bra slut på helgen!

Stor kram





Kommentarer

  1. Jag hade också problem med ryggen med min förste, fick stå eller ligga ner.... Hoppas det blir bättre. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Heeeeeej hjärtat!
    Jobbigt att du har ont vännen.
    Är det verkligen så att du måste jobba hela vägen fram? Får man inte havandeskapspenning när man jobbar med så små barn som du?
    Sååå fin kuddar! Förstår att du föll för dem:)
    Va rädd om dig nu vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Jag har verkligen blivit sååå dålig på att lämna en kommentar efter mig, men jag tittar in till dig lite då och då ska du veta. Så spännande att följa dig och graviditeten, stort grattis och lycka till ♥

    SvaraRadera
  4. Underbart med nya kuddar, ljuvliga rosa toner.

    Hoppas att ryggen blir bättre.

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg