Bebiskläder från Disney!



Mjukaste kanindressen.


Sötaste lilla Musse Pigg bodyn.


Klart hon är!;)


Små t-shirts


Så sant!:)


En stor gosig Musse Pigg


Ja en liten märkeströja var ju bebis tvungen att ha med.

Gokväll!

Först vill jag säga TACK snälla ni för alla bra tips på enkla vardagsrätter!
Skulle vilja skriva att jag tänkte testa en av dem redan ikväll men så är inte fallet. Ikväll blir det faktiskt äggmackor bara för jag och bebis är så sugna på det;)

Precis som för de flesta (ja alla kan man ju hoppas) blivande föräldrar känner vi en stor längtan till att få träffa och lära känna vårt barn. Man planerar både rent känslomässigt men även praktiskt inför bebisens ankomst.
Det här med att köpa kläder till den lilla är ju en del av processen. 
Att vi sen tycker det är lika kul båda två känns ju underbart!
När G var i New York för några veckor sedan gick han bla loss i Disneybutiken:) 
Varje kväll skickade han bilder på söta små kläder som han köpt till bebis. 
Utan att bli allt för privat så måste jag säga att jag älskar verkligen att se hur mycket han längtar efter bebis, att få dela det här med honom, att få bilda familj med den jag älskar.

Med dom orden önskar jag er en fin kväll!

Stor kram!






Kommentarer

  1. Åh vad mycket söta kläder. Härligt att längta och barn är verkligen en gåva. Jag ska snart hämta min äldste (22 år) som jag inte träffat sen nyårs helgen och jag längtar så efter honom. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åååå, det är så fint Sofi!
    Att ni två ska få detta lilla mirakel tillsammans. Och jag förstår att ni längtar så båda två.
    Det är så underbart att läsa om att även an köper kläder, det gör mig så varm i hjärtat vännen.
    Det är ju så det ska vara när man sätter barn till världen, man gör det tillsammans och det gör verkligen ni.
    Jag blir så rörd och känner sån lyca, för det här lilla knytet kommer bli sååå älskat <3
    Natti natt!
    Puss o kram Anna

    SvaraRadera
  3. Åh, den där kanindressen var nog det sötaste jag sett❤️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg