Voluspa!





Gokväll!

Äntligen har jag upptäckt Voluspa doftljus! Tog ett tag men bättre sent än aldrig;)
Detta Pink citron doftar gudomligt och är så snyggt så hälften vore nog:) 
Har tänkt plocka in lite ljusrosa detaljer nu till våren så det passar ju ypperligt. 
Sjukt nöjd över detta ljus och en blivande favorit!
Har ni någon favorit bland doftljus?

Efter en lång dag ska det bli skönt att slänga sig i soffan en stund, sippa på en kaffe, tända ljus och läsa bloggar. Vardagslyx om ni frågar mig:)

Kram på er!







Kommentarer

  1. Inga favoriter, känner inte direkt någon skillnad förutom på lukterna. Riktigt snygg var den här så jag gillar den bara för det.
    kram helena

    SvaraRadera
  2. Gillar med doftljus, men har inte provat voluspa än.. Så du är inte sist;-)
    En tröttkepsa här med.. Svårt att sova nu för jag vaknar när lillfian hostar om nätterna... hämtar vatten och kollar så kudden ligger rätt... så där som man göt.
    Så det är nog dax att slå ihop de blå snart..
    Du, ska du gå på bloggdagen?? Vore så kul om du kom!!!!
    Sov gott vännen!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  3. Hej hej sötis!
    Jag har inte heller ett sånt...än... stod o höll i ett för ett tag sedan men blev för snål...;)
    Jag älskar vaniljdoft så det blir oftast det...köper nog mest Icas billiga.. Men det börjar smyga sig in fler o fler lite dyrare och lite andra dofter..;)
    de där burkarna är ju dessutom fina bara att se på.
    Snart helg nu..;)
    Kram snuttan!
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Deras doftljus är underbara! just den där är en favvo här också även om jag i ärlighetens namn sällan unnar mig så dyra doftljus! Blir mest som presenter till andra! Har hittat en billig vardagsfavvo hos Willys!

    Önskar dig en fin onsdag! Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej på dej!!

    Vi har bland annat ett doftljus från Woodwick som jag tycker doftar gott, dock så "sprakar" ju ljuset vilket stör min sambo något enormt.. Har även ett doftljus från Yankee Candle, de brukar dofta gott men det gör inte mitt.. Köper ibland vaniljljusen från Ikea, de tycker jag om! Ska spana in dessa du skriver om, som sagt, väldigt fin burk de ligger i!

    Ha en fin helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Kan man få för många Voluspaljus kan man fråga sig... Nej! ;) Doftar den friskt?

    Tack för din hälsning fina du:) ett år äldre alltså... och det slog mig igår när jag la mig att jag inte fattat än att jag är just det, ett år äldre. Jag fick en smärre chock när jag låg och tänkte på min ålder. Hahaa


    Hoppas du får en fantastisk dag nu! :)
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Jag gillar burken och designen! Gillar Yankee Candles, helst de dom luktar nytvättat och fräscht. Kram Stina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg