Ett budgetköp!





Skinnjacka i konstläder från VILA.

Hej!

I helgen som var fyndade jag den här skinnjackan från VILA till ett riktigt bra pris, vi snackar budgetköp!:) Det är ju så att ibland får man kompromissa. Det är ju så otroligt mycket man vill ha till våren (ja ja annars med;) och när man sparar till bla en resa så får man verkligen kompromissa. Ska väl erkänna att spara inte är min starkaste sida (tur det finns någon annan i detta hushåll som är bra på det;) men har jag däremot bestämt mig för något så brukar det gå bra. 
Har sett att H&M också har liknande jackor för en billig penning:)
Dagens budgettips alltså!

Nu ska jag jobba lite. Har inte världens bästa nätverk på jobbet så varje gång vi ska uppdatera våra lärplattor så får vi ta hem dem. Ska även göra några inlägg i vår blogg som vi har på jobbet:)

Önskar er en fin kväll!

Kram på er

P.s Kunde inte låta bli att ta en närbild på körsbärskvistarna som har så fina gröna knoppar!



Kommentarer

  1. Hej! Himla fin den där alltså! :) har du invigt din än? Min hänger o väntar fortfarande...
    Hoppas allt är bra annars!? Vilket underbart väder vi har, man njuter för fullt. Vi är ute typ hela dagarna på jobbet, såå skönt!

    Fredag imorgon, har ni några helgplaner?
    Kram fina!

    SvaraRadera
  2. Jättefin!!
    Snart får vi börja använda vårkläderna..:-)

    Ljuvliga kvistar!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej sötis..;)
    Vilken snygg.. jag är ju så sugen på en skinnjacka jag med..
    Men pengarna ska ju räcka till mycket...
    Nästa vecka någon gång gör jag ett inlägg om vårt fika så kan de som vill hänga på..;)
    Ha en fin helg!
    Kraaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej fina du!
    Super snygg är jackan o visst är de så att man vill ju ofta ha lite annat me så ibland får de kompromissas. Åh har du provat ljuset, förstår att du tyckte om de. Får prova mitt imorrn för ikväll är vi bortbjudna.

    Ha en riktigt mysig kväll o trevlig helg vännen!
    Stor kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg