Grattis bloggen!


Förra veckan fyllde min lilla blogg ett år!


Hej på er!
Tänk vad tiden går fort! För ett år sedan så startade jag min blogg. Ganska inpulsivt kan erkännas:) Men nog hade jag funderat lite på att skaffa mig en blogg och när jag bestämt mig var det bara att köra!
Jag ångrar inte en endaste stund att jag skaffade bloggen, den har gett mig så mycket glädje och inspiration. Jag har både fått ge det jag brinner för, samtidigt som jag fått så mycket tillbaks av er!
För att inte tala om alla härliga människor jag träffat, det trodde jag aldrig för ett år sedan:)
Tack för det här året bloggen, jag hoppas det blir många fler!
Tack också till alla er som kikar in här och tar sig tid att lämna en lite hälsning, det betyder otroligt mycket!

Idag kan det bli en liten tur på stan efter jobbet, ska ju "snosa" bebis i helgen och jag tror nog bebis vill ha en liten present!:)

Ha det gott!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Stort Stort Gratts till dig & din fina blogg..:-D
    Jag är också jätteglad att du började blogga så att vi får ta del av alla dina tankar & ditt fina hem..:-)
    Kan bara hålla med om att det är såå fantastiskt kul och det ger ju så mycket tillbaka att blogga!

    Ha nu en fortsatt fin dag söta du
    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Men grattis, ett helt år!!!!
    Det var väl ett jättebra beslut, så vi kan följa dig på nätet.
    Ha det gott
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis till bloggen!

    Jag fyller år den 1 mars.

    Ja, skit tråkigt rent ut sagt att vi inte kom iväg. Men vad gör man?!?
    Vi har ingenting inplanerat de närmasta dagarna. Först på lördag har vi lite inbokat. Vi får lite middagsgäster på lördag kväll.

    Skönt att ta det lugnt efter jobbet. Och speciellt när helgen är fullbokad för er.

    Vi får ta och ses snart igen. Vore roligt!

    Nu ska vi titta på lite OS. Trodde jag aldrig skulle säga det men det är faktiskt lite roligt ;) Vi följde fälttävlan härom dagen då vi låg i varsin ände av soffan och var utslagna.

    Just det. Emilia hade träffat Josefin. Hon pratade om eventuellt en träff första helgen i sept. Hoppas det blir så.

    Ha en mysig kväll! Kramis

    SvaraRadera
  4. Grattis till ett år med bloggen! Visst är det givande att blogga, men man tar ju sina pauser då och då :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Stooooort Grattis till din fina blogg!!! NU du har jag äntligen rensat alla papper!!! Så skönt att kunna stryka det från listan.
    Men nu går ögonen i kors, så det är onekligen dax att gå och sova..
    Ha en fin torsdag min vän!!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Grattis till ett år på bloggen, visst är det trevligt med alla nya bekantskaper och all inspiration;) Ha det fortsatt gott vännen!

    Kram Lussan

    SvaraRadera
  7. Grattis till din blogg! :)

    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Grattis till 1 år!! :)

    Jag har också bloggat i lite över 1 år nu, och jag ångrar det inte heller en sekund. För jag håller med om att det ger så otroligt mycket. kram

    SvaraRadera
  9. Grattis bloggen! :)

    Jag tycker det är så kul att läsa din fina blogg, så det var ju tur att du bestämde dig för att börja blogga!

    Kram på dig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg