Att måla.


Hej på er!

TACK kära ni för alla fina ord!
Det verkar som om alla upplever "bloggtorka" någon gång:)

Sitter och kollar på handbollen och känner att jag blir lite sugen på att titta in här. Vill ju berätta för er vad jag ska pyssla med i helgen;) 
Jo så här är det, när jag kommer hem på fredag så ska jag börja slipa och spackla! Vi ska äntligen göra i ordning vårt "fula rum";) 

Å vad jag längtar! Tycker det ska bli fantastiskt kul! 



 Bilder lånade av Nordsjö Idé och design

Vitt kommer det bli, vårt nya fina rum!
Har ni några små/stora projekt på gång?
 Nu ska jag heja fram Sverige till seger!!!

Ha det gott söta ni!

Kram på er!

P.s Idag träffade jag Maria, hon fyllde mig med positiv energi:) Tack för idag vännen!

Kommentarer

  1. O seger blev det!
    Alltid lika kul när man gör om nåt som man inte varit riktigt nöjd med. Ska bli spännande att se resultatet:)
    Här ska vi sätta upp vitmålad råspont i sovrummet.

    Ha det fint!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Tack söta DUUUUUUUU för fina kommentarer och uppmuntran, du är då för söt!!
    Hade ni det mysigt idag när du träffade Maria Krutbruket? Hon skrev att ni skulle ses och jag skickade med en kram till dig:)
    Va spännande med lite målning!!! Det kommer bli kalasbra! Har du en bild i huvudet på hur det ska bli när det är klart?
    Hi, hi, här är det ständigt pågående projekt stora som små;) Nästa för mig blir att slipa och sen måla det gamla linneskåpet vi har, självklart blir det vitt;)
    Ha de bäst!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Va kul med ett projekt, du måste visa hur fint ni får det sen:) Jag ska ta mig en titt på viktväktarna på nätet nu, undrar om det fungerar lika bra!? Kan tänka mig att om man väl bestämmer sig så går det fort att gå ner:) Vet du om man får vara med när man ammar?

    Heja Sverige, på fredag måste vi sitta bänkade & heja:)

    Ha en riktigt bra dag!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Va roligt att göra i ordning i rummet. Det kommer säkert bli hur fint som helst! Ser fram emot att se resultatet sen :)

    Jag längtar också lite till hösten faktiskt. Jag börjar jobba igen första september, så det är inte många veckor kvar nu. Men det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till "vardagen" igen :) Vi har lite renovering planerat i höst och så ska vi iväg på en resa, så det finns mycket att längta till!

    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg