En vanlig kväll.



Surdegsbröd som vi fick av svärmor häromdan:) Smakade ljuvligt!:)

Hej på er!

Idag är det Torsdag och det betyder att Ernst är i farten. Det är alltid lika kul att se vad den mannen  hittar på, han är en stor inspirationskälla om ni frågar mig:)

Fredag imorgon och snart helg! Första jobbvecka gjord, det känns sååå skönt:)
Kolla på fotboll, snosa bebis och titta på OS - så ser min helg ut.
Hur ser din ut?

Nu ska jag äta, prövar detta ikväll:) 


Ha det bäst!


Kram på er!
 


Kommentarer

  1. Ernst ger alltid inspiration :) Tyvärr tycker jag inte detta år är lika bra som dem andra. Men fint blir det.

    Min helg ska spenderas med syster, plantera lavendel och andra växter och ta sticklingar från mina pelargoner. Tvätta så man kan börja packa resväskan :)
    Kram kram och tack för din snälla kommentar.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilket fint omtag (kanske är en handduk??) om brödet, så fina detaljer och spets.
    hmm...om inlägget ovan detta...ska man börja ta sicklingar nu?? Jag är så dålig på pelargoner..=( Vet du?

    I helgen kommer min pappa upp på besök till oss från Sthlm, så vi ska umgås och förhoppninsgvis grilla och äta gott. Just nu regnar det =(

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Åh, surdegsbröd är ju bara sååå gott!!! och vad fint hon gjort det lilla svärmor:))
    Här har det varit allt annat än en vanlig kväll… Vi har haft invasion av flygmyror!!!!!!!! Gaaalet äckligt och jag har verkligen mani för kryp och saker som ja kryper, blä. Jag skulle städa, och det har jag gjort, BIG TIME!! Samtidigt som Marcus också dammsugit som en tiók typ överallt igen och igen och igen… De invaderar tydligen sen bara dööööör de. Usch och fy, men nu verkar vi fått bort dem alla.)
    Mysa med bebis, så mysigt, hittade du något fint till henne/honom??

    Men vi har varit på stranden idag, och med tanke på hur dax jag gick o la mig igåt så slumrade jag till lite då och då;) Väääldigt skönt har det varit idag och nu har jag äntligen duschat, så skönt!!

    Hoppas du får en fin fredag på jobbet! Imorgon kommer min morfar och farmor hit, de har inte varit här. Mor o far kommer med, de hämtar dem i Karlskrona där de bor. Så nu är det rent och snyggt tills de kommer;)

    Nu ska jag kolla Ernst och varva ner innan jag ska sova.
    Natti natt på dig!!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Åhh så gott..:-D

    Här hemma går OS varmt på tv så inte blev de nå Ernst för mig heller..kanske kan lyckas pricka in reprisen..;-)

    Imorn är det kalas hos oss, Amanda fyller år..:-)
    Så idag ska jag göra smörgåstårtor & slå in alla paket. Imorn blir det cupcakes tillverkning innan alla gäster kommer!

    Må så gott rara du
    Önskar dig en mysig helg
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej hej!

    Ja men det vore skoj. Är det någon dag du slutar tidigare än de andra dagarna?

    Skönt med fredag? Är du trött efter första veckan?

    Ha en härlig helg. Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej o grattis till 1 år med bloggen! :) Vilken söt "strumpa" till brödet. I helgen blir det en tur till min hemstad Tranås, lite shopping och träff med päronen! Ha det gott, kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Ernst är helt otrolig, det mesta han gör blir bara så fint.
    Har faktiskt inte tittat på OS en enda sekund.
    Önskar dig en fin lördagskväll
    Kram
    AC

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg