Pysselkväll!

Mormors gamla medicinburk fick komma fram.



Tittar in och önskar er en Trevlig fredag!

Energin börjar komma tillbaka och jag ser fram emot kvällens pyssel tillsammans med mina nuvarande och gamla kollegor. En tradition som vi håller hårt på! 
Mitt pyssel är (såklart!) kransbindning som ligger mig varmt om hjärtat. Tar med mig kameran och försöker fota så mycket jag hinner:)
Nu ska jag packa ihop allt som ska med!
Kram och tack för att ni lämnar så gulliga kommentarer, det värmer!

Kommentarer

  1. Tack ska du ha :)
    Så mysigt med pysselkväll. Hoppas att det resulterar i något fint :)
    Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Första gången jag kikar in till dig! Javisst är det kul att pyssla. Själv var jag på en kransbindarkurs förra veckan. Har ett inlägg ifrån den kvällen om du vill kika. Önskar dig en fin helg. Mvh Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg