Här var det vitt!!!

Ja, äntligen kom den! När jag vaknade i morse var hela världen vit, eller ja, vissa delar av den i alla fall;) På förskolan har barnen åkt stjärtlapp och gjort snögubbar, vilken lycka! 

Vit som snö är också vår nya kudde från Hemtex...

väldigt fin:)


Vit quiltad kudde med en spets runt, så söt!



Senaste tiden har jag nästan bara köpt julklappar, så jag tyckte jag var värd en liten kudde, tyvärr så fanns det bara en kvar... men men, tur för plånboken kanske:)


Nu vänner ska jag fixa lite inför helgens lilla tripp!


Ha en jättemysig onsdagskväll!


Kram på er!

Kommentarer

  1. Visst är det härligt att det har kommit snö, julstämningen kom med en gång! Grattis till 10 000 sidvisningar, där ligger man i lä ;) Ha en skön kväll! kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! Vitt är fint =) Sovrummet ser kanon fint ut!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Hej !!

    Grattis till 10 000 sidvisningar, kul !!
    Vilken underbar kudde, får nog bli en sväng till Hemtex =)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Härligt med lite snö!
    Får se om vi får lite ny här...
    Vilken söt kudde, jag spanar oxå runt efter några nya enfärgade till vårt nya sovrum!

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg