När man "boar"






Har börjat med att tvätta bebis alla kläder, ja lejondinglisen från Teddykompaniet fick sig en åktur i tvättmaskinen också:)

Hej!

Idag "boar" jag:)
Vi började dagen med ett besök på Babyproffsen där vi köpte spjälsäng, madrasser, skötbord och bas till bilbarnstolen. På vägen hem gjorde vi ett stopp på Örebros nyaste mataffär. Ett nytt Ica Maxi har öppnat inte långt från där vi bor så det var vi ju tvungna att spana in:) Superfräscht med både apotek, färdig mat och en stor matvarubutik. Personalen var otroligt serviceinriktad (som den såklart ska vara) och när vi skulle betala frågade den gulliga kassörskan hur min dag varit etc, mycket trevligt och uppskattat. Här kommer vi göra alla våra stora matinköp framöver!:)
Resten av dagen har varit lugn för min del. Jag har tvättat bebiskläder och längtat/längtar efter vår lilla guldklimp. Imorgon ska jag rensa lite bland mina kläder och göra plats i lådorna för alla bebiskläder. Skötbordet ska skruvas ihop och ställas in i badrummet medan spjälsängen får vänta lite, blir så onödigt trångt i sovrummet om vi redan ställer in den:) 

Det här skötbordet blev det:


Och den här sängen:


Fina i all sin enkelhet. Finns på babyproffsen och serien heter Andrea:)

Nu ska jag vila lite innan det är dags för den stora finalen!

Ha en trevlig kväll!

Kram på er




Kommentarer

  1. Åh, vad mysigt att "boa" in sig. Minns tillbaka på den tiden med ett stort leende.

    Vad härligt med nya butiken, bra service ör verkligen superviktigt. Kul!

    Kram Kristin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg