Ett trevlig besök!



Tänk att jag fick gosa med den här söta killen igår, lilla Malte 3 månader.



Hans mamma hade med fina tulpaner till mig.


Hej!

Visst är det väl sååå mysigt med bebisgos!?
Nu kanske (ja troligtvis då;) jag är en aning färgad av att jag själv ska få en bebis snart men även innan graviditeten så tyckte jag det var himla mysigt med bebisar. De luktar ju så gott och är så söta, ja även när de skriker men då kan man ju alltid lämna tillbaka dem till sin mamma:)
Om man inte själv är mamman förstås, som jag snart är!:)
En mycket trevlig dag hade jag tillsammans med Malte och hans mamma som är en barndomskompis till mig. Vi pratade om ditten och datten men mycket om förlossningar och bebisar såklart:)
När de åkt hem kändes längtan till vår lilla bebis stor. Samtidigt känns det som att det är ett tag kvar och trots denna obeskrivliga längtan så får han gärna stanna där inne tills han växt färdigt. 

Idag känns det som att det går i slow motion, eller rättare sagt att jag går i slow motion:)
Är otroligt trött och vet inte om det beror på graviditeten, att något är på gång eller bara tråkvädret.
Har ingen ork alls men som tur var hade jag inget inplanerat idag så jag försöker göra det kroppen vill och vila. Fotat lite fina barnkläder har jag orkat med men det är typ det enda;)
Nä nu får jag sluta gnälla för annars mår vi bara bra, jag och bebis:)

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på någon film. Är sugen på någon riktigt romantisk tjejfilm tror jag:)

Önskar er en fortsatt fin Lördag!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Jaaaaa visst är det sååå mysigt med bebisgos, det kommer jag aaaaaldrig att tröttna på <3
    Fast jag lämnar gärna över skriket till föräldrarna numer;-) He he ;-)
    Jag ska börja fixa maten till ikväll här nu, en kompis o hennes son kommer hit. Ja, hennes son är tio som Tyra, så det blir ju på ett annat sätt nu än när de var små. Men vi lärde känna varann när vi var mammalediga och nu är vi väldigt nära vänner <3
    Ha en fin kväll snäckan!
    Kraaaamar Anna
    Ps: Tillåt dig nu att vila och ta det lugnt, det blir andra tider sen;-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det hur mysigt som helst med bebisgos! :k0) och vilken underbart fin vas du har till tulpanerna. :)
    Hoppas du får en trevlig lördag.
    Kram Agnes

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg