Det kom ett paket...



Vad kan det vara?;)


Ja men det är ju min snygga skötväska från Elodie Details!!!


Kärlek vid första ögonkastet:)


Graphic devotion heter den och är köpt hos Bonti.se


Hej!

Idag fick jag äntligen hämta ut min (vår:) skötväska från Elodie Details. Den är väldigt populär och har varit slut i varenda nätbutik men jag beställde ändå en hos Bonti.se och när de väl fick in dem igen så var de supersnabba med att skicka en till mig och det gillas:)
Det här är en riktig Sofiväska och jag skulle lätt kunna ha den som vardagsväska trots att det är en skötväska. 
Så snygg och vårfräsch tycker jag!

Har lite fler paket att hämta ut bla min fina vinst som jag berättade om i förra inlägget. Sen är även en liten leverans från Ellos på gång och lite annat smått och gott som jag visar allt eftersom:)
Jag tror jag blivit en riktig nätshoppare!:) 
Jag som tidigare föredrog att klämma och känna på sakerna innan jag slog till har ju tom köpt vagnen på nätet nu, men det är väl bra att man förnyar sig lite:)
Nu gillar jag ju att gå i affärer också tyvärr...;)

Vad föredrar du? Nätet eller "verkliga" butiker? Eller kanske både och som jag?

Nu ska jag steka pannkakor som sen ska ätas med grädde och sylt!:)

Fin kväll till er!

Kram Sofi





Kommentarer

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg