"Till en vän"






Slurp!

Gokväll!

Idag när vi kom hem så stod det en låda med jordgubbar på vår trapp.
"Till en vän. Från en vän" stod det på en lapp som låg i lådan...
Det visade sig att det var en av våra närmsta vänner som varit och plockat jordgubbar. På vägen hem svängde hon förbi med en låda till oss, hon tyckte vi var värda det. Gulligt va?!
Tack igen finaste A!

Ville bara kika in och berätta det!
Hennes fina gärning gjorde i alla fall min kväll!:)

Nu ska jag mumsa jordgubbar!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Men så gulligt av henne. Det är verkligen sådant man blir glad av. Kram Kram helena

    SvaraRadera
  2. Så himla snällt, sånt blir man ju jättejätteglad av!! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Wow, vad nice! Önskar att jag hade en hel hög med sådana vänner, jag älskar jordgubbar. :0)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg