Välkommen på bloggfika!



Hej!

I höstas var vi några tjejer som sågs och pratade redan då om att ses igen!
Nu har jag och Katarina bestämt att det är dags!

Lördagen den 29 mars kl 11,00
ska vi ses på Hälls konditori här i Örebro

Man kan sitta inne med;);)

Har ni vägarna förbi eller vill ta en tur till Örebro så är ni så Välkomna!
Vore så kul om fler ville hänga på:)
Hör av er till mig eller Katarina här el på mejl så vi vet hur många vi blir.

Varmt välkomna!!!

Kram på er!

P.s bilderna är från Hälls konditoris facebooksida:)

Kommentarer

  1. Jag hoppas kunna komma! ska ha gäster på kvällen, men kan jag förbereda det mesta så jag slipper stressa då är det inga problem.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det låter .Alltid skoj att träffa bloggvännet .Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Måste erkänna att jag blir lite sugen! :) Ska fundera på saken :)
    Ha det så gott,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Ååååå, VARFÖR bor ni så långt bort...? Hade såååå gärna velat komma o krama er alla goa tjejer..
    Ni får ha det supermysigt!!!!!!!!!
    Tack o lov har vi roligheter planerade den lördagen iaf;-) Vi är hembjudna till en av makens nya kollegor på middag:-)
    Suss gott!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Det låter ju himlans mysigt:) Kommer ev. att vara i Örebrotrakten då så jag får finurla lite på om jag ska "våga" hänga på:) Kul initiativ! Kram/tanja

    SvaraRadera
  6. Åh de hade ju vart hur kul som helst fast just den lördagen kan jag inte.
    En annan gång då

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Jamen hej sötis!
    bara kikar in lite snabbt innan jag ska släpa mig själv till träningen..idag känns det BLÄ!!
    hoppas det känns bättre sen..;)
    Det ska bli så mysigt att ses och jag har redan börjat fundera på vad jag ska äta...haha....
    Vi hörs vännen, ha en mysig kväll!
    Kram Katarina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg