När man ser fram emot Lördagen...






Överkast/pläd från Chhatwal & Jonsson köpt hos Sleepo, Trädgårdsbok fyndad på bokrean, även fast vi inte bor i radhus kan jag bli så inspirerad av dessa små genomtänkta trädgårdar. Körsbärskvistarna från svärmors trädgård knoppas:)


Hej!

Jag har känt mig hängig sista tiden och efter att ha gått på alvedon två dagar i sträck så beslutade jag mig för att vara hemma och kurera mig. Jag sov nästan ett helt dygn och när jag piggnade till så var jag mycket bättre och det mesta av värken i kroppen som bortblåst:) Ibland kan det räcka med sömn och det är jag otroligt tacksam för:)
Var så orolig tidigare i veckan att jag skulle åkt på Influensa, men det verkar vara något annat skit:) Min erfarenhet av influensa är ju att man ligger däckad i en vecka inte ett dygn som i detta fall, tur!
Ser ju verkligen fram emot Lördagen förstår ni.
Då ska jag nämligen träffa ett gäng fina tjejer! Vi har träffats genom bloggen och blivit vänner. Några av oss bloggar fortfarande och några av oss inte alls just nu. Men det spelar ingen roll för det handlar inte speciellt mycket om bloggandet när vi ses. Vi har blivit så pass nära vänner så vi kan delge varandra det mesta här i livet:) Sen blir det ju en del shopping förstås. Vi ska besöka alla Örebros inredningsaffärer och även Nice Presenter på Mariebergsgallerian som är en av mina absoluta favoritaffärer!
Sen blir det också ett besök hemma hos Maria innan dagen är över. 
Det kan vara så att kameran får stanna hemma men vill ni följa vår dag så kommer jag lägga ut bilder på Instagram, lovar! Där heter jag sofishusdrömmar såklart!;)

Nu ska jag slå på en av filmerna som G kom hem med igår, han har köpt en hel hög med Feelgood filmer till mig, så söt:)
Tidigare idag åt jag mat som mamma kom hit med, tänk vad de skämmer bort mig!:)

Imorgon blir det förresten jobb, det ser jag också fram emot!

Kram på er alla

Kommentarer

  1. Härligt att du känner dej bättre ! Förstår dej mycket väl att du inte vill missa träffen med tjejerna .Härligt att bli bortskämd .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Det är ju jättekul att man inte längre blir tillfrågad, jag fick reda på att ni skulle träffas genom camilla och madde. Dem kunde ni bjuda, men det är väl något ni stör er på med mig. Jag färlorar inget på det men det är utrfrysning på hög nivå. Jag frågade maria men fick inget svar. Tack för mig!

    SvaraRadera
  3. Har också haft bloggdate idag. Kul när man får nya vänner genom bloggen.
    Hoppas du blir frisk och inte däckar i influensan.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Låter jättekul med bloggdejt och shoppande i inredningsbutiker. Sånt kommer nog aldrig hända mig. Skulle ha blivit en tripp till Borlänge och Ikea där, men sonen har haft feber sen i tisdags och är fortfarande jättehängig och varm.
    Det är så typiskt, Om vi skall nånstans så måste det planeras och trixas långt i förväg.
    Det blir till att klicka hem massa möbler på Ikeas hemsida och sen få det hemlevererat, jag som ville klämma och känna på allt. Suck!
    Skönt att du blev fisk så fort!, Hoppas på att Alfons blir frisk tills på lördag, då skall sola visa sig för första gången på 2 veckor har jag hört. Då vill man ju passa på att var aute.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Vad skönt att du mår bättre. Det är som du säger ibland är det sömn som behövs och får man sova ifatt lite så piggar kroppen på sig. Tänk så viktigt det är att lyssna på kroppen i tid ibland! Vad roligt ni kommer få på lördag och i Örebro där det finns så många fina inredningsbutiker att kika in i:) Klart du ska bli lite bortskämd när du inte är helt kry, så fint att du har så fina nära och kära:)
    Kram på dig och ha en fin fredag!!

    SvaraRadera
  6. Hej fina! Usch inget roligt med skit i kroppen men skönt när de ger med sig med lite sömn! Ska bli jätte mysigt o ses på lördag, ser fram emot trevligt sällskap o fin shopping! Ha de gott i soffan nu! Kram på dej

    SvaraRadera
  7. Härligt att det verkar vända i dörren, jag sömn är underskattat många gånger.
    Förstår att du längtar till Lördag, hälsa Maria att hon är saknad och hoppas bebismagen växer och gror.
    Riktigt snygga jackor i förra inlägget,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Hej sötis!
    Vilken lördag du har att se fram emot..;)
    Va skönt att du känner dig bättre. Här är också rena rama sjukstugan..:(
    Jag är i alla fall frisk..än så länge.
    Det där överkastet är sååå snyggt och det ser så mysigt ut där på din soffa.
    Jamen vist måste vi bestämma en fika.
    Kan vi inte ta en fika på stan en lördag så kan du de som vill hänga på?
    Ex. hälls en lördag kl. 11...vad tror du om det?
    Jag är borta nästa lördag den 15:e tror jag det är.. men annars är det inget inbokat än så länge...;)
    Hoppas det går bra att jobba idag.
    kraaaaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Skönt att du känner dig bättre! Känner också att ngn elak halsbacill är på G.
    Så härliga bilder du bjuder på :) Ha det riktigt roligt imorgon,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Jag är så sugen på en sån Chatwal-kvilt! Kram jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg