Lite bekväm...



Hej sötisar!

Idag är jag lite bekväm och visar två Instagrambilder:) 
Fick frågan om vad jag köpte i butiken Förr & Nu. En prickig sjal, kökshanddukar från Greengate, presentsnören från Ib Laursen och slickepott från Modern House blev det tillslut, men som ni förstår så höll jag hårt i plånboken annars hade det lätt blivit en dyr historia;)

En välbehövlig löprunda blev det idag när jag kom hem, 5 km intervall, fy för intervaller säger jag bara, mitt absolut jobbigaste:) Tyvärr fick jag känningar i vaderna nästan på en gång och det höll i sig hela rundan men förhoppningsvis kan nya skor vara botemedlet!:)

Nu ska jag kolla på Arga snickaren!

Kram på er! 

P.s Vill ni följa mig på Instagram så heter jag sofishusdrommar där med:)

Kommentarer

  1. Intervaller är tufft, håller helt med, men sååå bra :)Måste också komma igång med det känner jag...

    SvaraRadera
  2. Snyggt. Instagram är smidigt. Blir lite sådana bilder hos mig med ibland när inte tiden räcker till.
    Ja fy för intervaller, hur lägger du upp dem?

    Hoppas du fått en mysig kväll, kram Malin

    SvaraRadera
  3. Heeej vännen!!!
    De är så fina sakerna du shoppade!!! Underbart med dessa ljuvliga pasteller som säger en att det kommer en härlig vår!! Snart kommer värmen har jag hört:-)))))))))
    Och DUKTIG är du som tränar och springer!! Jag får inte ihop tiden alls just nu… Och ikväll blev allt pannkaka kändes det som. Gillar inte när rutinerna rubbas..
    Må gott vännen!
    Kramar anna

    SvaraRadera
  4. Söta du!!! Du passar verkligen toppen i dem färgen på sjalen. Fint!
    Massa kramar och god natt :)

    SvaraRadera
  5. Har ju hittat dig på insta så måste göra avtryck här också:)
    Jättefina inköp och du passar verkligen i sjalen! Duktiga du som löpt intervaller, jag borde också...suck!

    Hoppas du haft en fin kväll! kram fredrika

    SvaraRadera
  6. Så fin du är❤

    Men usch då, inte bra! Hoppas det inte är något bestående.

    Ha en fin dag söta du
    Kraam

    SvaraRadera
  7. Schalen passar dig fint!!!
    Så mycket härliga grejer du shoppat.
    Instagram, att du orkar. Jag orkar inte med något annat än bloggen jag.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  8. Nämen, ser ju att du har varit i Tibro, kommunen där jag är född och uppvuxen. Och så har ni varit hos Anna på Förr & Nu, mysigt!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Va fin du är!
    Gillar sjalen o det andra du shoppat oxå!
    Härligt med lite mer färg nu!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg