Vitt.



Några vita detaljer från vårt hem, passar bra idag när det är riktigt Höstruskväder ute!

Hej på er!

Idag är det verkligen höst ute! Det blåser och regnar småspik, MEN enligt "säkra" källor så ska eftermiddagen bli fin, så det hoppas vi på:)

Vet ni, jag blev så sugen på att höstpyssla igår så jag satt och leta lite inspiration här på nätet. Har lite tankar på hur vi ska få höstfint här hemma men har ni några idéer så är ni mycket välkomna att dela med er:)

Hur gör ni höstfint hemma?

Nu är det dags att jobba lite igen!

Önskar er en fin start på veckan!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Hallå där! Ja då förstår jag verkligen varför du längtat :) Kanske har han även någon fin present till dej från Los Angeles :) Ja idag är det verkligen dystert väder, men som du skrev skulle det bli bättre framåt dagen. Hoppas! Gillar de vita ljusstakarna. Ha en fortsatt bra dag i höstrusket! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är ju på jakt efter ett avlastningsbord och är det ett sådant jag skymtar på bilden med ljusstakarna? Vet inte om jag har frågat dig det tidigare men vart har ni köpt det?

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Mysiga vita detaljer.
    Ja, här har vi också riktigt höstväder. Men hade turen på min sida så uppehåll i regnet just när vi var ute med hunden. Sen väl hemma igen kom regnet tillbaka.
    Börjar också bli sugen på höstmys inne nu, men har just nu lite idétorka. Dock plockade jag med endel grejer från skogen idag, så förhoppningsvis ska det bli en höstfin entré om jag får tid över.
    Hoppas du får en mysig dag på jobbet. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!!
    Känner så väl igen det där:)) Men får hejda mig litegrann då vi ju faktiskt ska åka utomlands också;))
    Just nu håller jag på och försöker göra mig av med lite grejer här hemma och rensa upp lite. Du som är så duktig på det där med kransar kommer säkert med ett fint alternativ snart, hmmm med rönnbär kanske? :) Rönnbär och lite ljung, vore inte det något? Gör en du så härmar jag dig, hi hi;)
    Nu skingras molnen och solen kikar fram lite. Ikväll ska vi på utvecklingssamtal i skolan, och Tyra sa att hon tycker jätte jätte jätte jätte jätte mycket om att gå i skolan:) Hoppas det håller i sig läääänge!
    Ha en skön kväll söta du!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Vitt är så fint:) Jag tar fram alla ljus jag hittar när hösten kommer & kurar ner mig under en filt:) Det är så mysigt!

    Hoppas att du har en fin dag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Ni kommer att få det kanonbra i London.
    Det ska bli jätte roligt att äntligen få träffa dig. :) Ser fram emot den dagen.

    Jag tycker det är fint med äppellådor och fler ljusstakar framåt hösten. Kanske någon ljusslinga som lyser upp och så blockljus förstås. Mysigt!
    Jag byter också ut kuddfodralen, från blommigt till randigt, gärna i linne i beige, brunt, blått osv... =D

    Kram kram
    Madde


    SvaraRadera
  7. Så fint!!!
    Jag känner mig alltid lite försenad vilken årstid det än är. Men har väl börjat så smått att få till lite höstkänsla.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  8. Är inte så pysslig av mig direkt, plockar fram lite fårull, tänder en brasa och tar in lite grönt och rönnbär - hoppas du får lite bättre tips av någon annan som du delar med dig av här sen ;)

    kram Ullis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg