Bästa dagen.



 Nya bäddtextilier från Ellos och Hemtex.

Hej!

Då är den äntligen här! Bästa dagen på veckan enligt många:) Jag hade tidig Fredag och gick hem halv två vilket var skönt efter en tuff men mycket bra vecka. Ibland kan det vara värt att slita i perioder för att i slutändan nå bra resultat, så att säga:)  
Men nu släpper jag jobbet och tar helg!:)

Igår hämtade jag ut nya påslakanset som jag beställt hos Ellos. De har ju alltid en massa rabatter och jag har funderat många gånger på att beställa där, så här om dagen när jag skulle byta sängkläder så kände jag att det är nog dags för lite nytt:)
En hissgardin till mitt nymålade rum klickades också hem,förhoppningsvis kommer den upp i helgen och då ska ni få se den, såklart:) 
En helg som för övrigt börjar med Fredagsmys, hämtmat och en bra film:)

Imorgon visar prognosen regn hela dagen, perfekt för att vara inne och städa o fixa:)

Vad ska ni hitta på imorgon?

En stor fredagskram skickar jag till er alla!!!


Kommentarer

  1. Åhh så fint!
    Där kommer ni sova gott:)

    Hämtade ut ett paket från Ellos idag med påslakan till lillskruttan i familjen..visar sen. Håller med dig, det är så bra med alla rabatter dom har..kul att handla billigt;)
    Blev en vit hissgardin också som ska få sitta i vårat nya badrum.

    Önskar dig en skön kväll
    Stora kramen
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Du gav mig en grymt bra idé. En träningsutmaning!!!! Så på söndag presenterar jag idén och utmaningen träder sen i kraft under oktober. Hoppas du hänger på!
    Underbart med nya sängkläder. Det är jag med sugen på att klicka hem. Riktigt fina.
    Ser fram emot bilder på nya gardinen med.
    Hoppas ni får en riktigt mysig fredag. Här är jag gräsänkling då mannen är på kräftskiva med jobbet. Så får bli tjejfilm för hela slanten när Stella somnat.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Sköna fredag till dig
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Kransar är hur roligt som helst att göra :) Hm, kommer göra några med mossa, thuja och några med granris. Finns ju så oändligt många varianter så jag måste göra flera hihi.

    Åå inte regn :( Får hoppas det håller upp så man kan vara ute en del iaf.

    Ha en fin helg så länge kraam

    SvaraRadera
  5. Fina sängkläder !
    Ellos har ofta erbjudanden så det är bra att passa på beställa då .
    Vi har också hämtat mat till middag i dag . Pizza blev det denna gång .
    Svar an snön hos oss : Nej snön kommer inte så här tidigt . Kan komma lite som igår men det tinar bort på en gång . Blir alltid stressad över fönsterputsningen när det kommer snö . Men i dag har jag klarat av sorummmet i alla fall ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Fina sängkläder. Ellos är väldigt bra och deras rabatter är verkligen inte dåliga.:-) Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt med alla rabatter hos Ellos.
    Satt och funderade på att beställa.........hur är kvaliten på sängkläderna?
    Svårt när man inte får känna på tyget innan.....

    Mysig blogg du har.
    Önskar dig en fin helg,
    Anneli

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg