Tillbaka!


Hej alla söta!

Har ni saknat mig?;);)
Nja, har väl inte varit borta så länge men visst har jag fått lite bloggabstinens till och från;) 

En härlig vecka på Gotland har vi haft, fint väder, fantastisk natur och många små söta inredningsbutiker!
En Ö som berör på ett eller annat sätt. Mycket inspiration och glädje gav den mig. Kan inte bli så mycket bättre om ni frågar mig.
Massor av fina bilder har vi tagit, några så vackra och tilltalande att de kommer hamna i  
inspirationsmappen för att plockas fram en kall och regnig höstdag. 
Tack för den här gången Gotland.

En av alla söta inredningsbutiker (ja, den sötaste av dom alla faktiskt) var Berså Butik och Café, en ljuvlig liten pärla med så mycket fint! Ska du åka till Gotland och är inredningsintresserad så ska du absolut göra ett besök där! Tjejen som har butiken är otroligt gullig och vi blev väldigt väl bemötta vilket gör mycket för intrycket tycker jag:) 

HÄR kan du läsa mer om Berså.


Ett litet urval av allt fint som fanns, kan ni gissa vad som fick följa med hem?:)

Idag har jag en hemma och fixa dag. Så ljuvligt:) Jag packar upp, tvättar och städar. Vi kom ju hem sent i Söndagskväll och igår var ju jag ute på vift i Huvudstaden så idag är det väldigt skönt att få landa lite här hemma.

Mitt besök i Stockholm ska jag berätta mer om senare i veckan, jag var ju nämligen där för att träffa min fina bloggvän Anna

Nu ska jag fortsätta städningen, men jag låter datorn stå på så jag kan kika in till er, jag har ju en del att läsa ikapp:)

Stor kram till er!






















Kommentarer

  1. Hej sötis!!!
    Ska absolut surfa in där när jag har bättre uppkoppling än i bilen;)
    Det var verkligen så fantastiskt att träffa dig igår, fast vi aldrig träffats förut så kändes det som vi kännt varann länge!! Det får vi absolut göra om:) Är så tacksam o imponerad att du ville åka till Sth direkt när du kommit hem från Gotland för att träffa lilla mig;)
    Nu längtar vi hem, har ett par timmar kvar.
    Ha en bra fixardag och en skön kväll!
    Kramar i stora lass till dig Goa Sofi:)

    SvaraRadera
  2. Verkar vara väldigt vanligt att åka till Gotland när man bor här i trakterna och jag skulle gärna vilja åka dit då det ser ut att vara vackert. Eftersom jag är smålänning så var ju Öland det naturliga valet innan jag flyttade upp hit.

    Har du något bra tips på boende på Gotland passande en barnfamilj?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Sofi - va kul att Du kom förbi och hälsade på i Bersån ! Och stort tack för fina ord. Mycket uppskattat må Du tro! Jag hoppas att Du kommer få mycket användning av den ursnygga stråväskan ...den är ju bara så himla fin! Måste nog passa på att norpa åt mig en nu också innan de tar slut...:)
    Hoppas Ni hade en bra resa hem! Kom snart tillbaka...:)
    Mvh / Maria

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Välkommen tillbaka. Har saknat dina inlägg.
    Har något av en paus/semester jag med. Från min egen blogg. Kommer nåt inlägg då och då. Får va så så här i semestertider.
    Ja, M har sin första vecka. Vi har planer att komma iväg till husvagnen framåt helgen om vädret ser någelunda hyfsat ut.
    Ja, vi har haft riktigt skit väder här hemma. Så gott som regn varje dag.

    Hur hade ni det igår? Tänkte på er under dagen. Handla ni något?

    Vilken fin affär du tipsa om på Gotland. Ska jag lägga på minnet om man råka ta sig till Gotland någon gång.

    Hur ser er vecka ut?

    Kram kram!

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint på bilderna.:-) Kram

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka!!
    Gotland så mysigt. Förstår att ni haft det fint.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Åhhh va kul att du är tillbaka..:-D

    Tack snälla rara du!
    Ja känner mig piggare, hoppas på att bli ännu piggare med tiden..:-)

    Ha de så jätte jättebra
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej och tack för att du lämnade en kommentar hos mig så att jag hittade till dig. Jättefin blogg du har. Hit kommer jag gärna tillbaka!

    Ha en fin dag! //Linda

    SvaraRadera
  9. Kul att du är tillbaka Sofi! Låter som om ni haft en riktigt härlig tid på Gotland. Och vilken fin butik ni hittat. Gillar utbudet :) Ha en bra onsdag!

    SvaraRadera
  10. Hej Sofi! Låter som ni haft en härlig Gotlandssemester! Kul med tipset om butiken, den måste jag besöka nästa gång jag är på ön. Ha det så gott hemma igen, kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Så roligt att du är tillbaka! Gotland besökte vi för två år sen och jag hoppas att vi snart får tillfälle att åka dit igen. Det är verkligen jättefint där tycker jag.
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg