När jag mötte Anna.


Anna & Jag

Hej på er!

Har ni det bra?
 
Tänk att jag fått träffa så många underbara människor genom bloggen! 
En av dem är Anna som har Ekenäsliv.
Anna och jag har följts åt nästan sen vi båda började blogga. Tidigt stod det klart att Anna är en mycket modig, fantastisk och omtänksam tjej!  
I Måndags så träffades vi för första gången och precis som Anna skrev hos sig så kändes det som vi känt varandra i evigheter!
Vi hade en härlig dag med mycket prat, skratt och shopping såklart, något vi båda gillar:) 

Vi började vår shoppingdag med ett besök på Bruka Design.. 


Anna shoppar!:)

Sen fortsatte vi med lunch..


(Tyvärr så glömde jag min kamera så jag fick fota med mobilen och låna bilder av Anna;)

Tack för en toppendag Anna! 

Kika gärna in till henne HÄR!


 Måste ju bara berätta! Igår hittade jag en ny favoritaffär (ja, efter Smultrongården då:) där de hade massor av fint! Även dessa bilder är fotade med mobilen (måste skärpa mig!;)


Den turkosblåa kökshandduken (såklart!;) från PIP Studio fick följa med hem:)


Butiken heter Stockshammar och ligger strax utanför Askersund.


Ha det fint!


Kram på er!








 


 

Kommentarer

  1. Åhh vilken mysig dag ni hade tillsammans..:-)
    Fantastiskt att man kan finna vänner på detta sätt, bloggandet är bra på måånga sätt!

    Ha nu en mysig helg söta du
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Vad kul med bloggträff! Så mycket fint ni hittat förstår att det var en favoritaffär.
    Jo jag har lite funderingar på det här med bloggen. Vill gärna få fler besökare men tiden räcker inte till. Ska man vara med på FB oxå? Ska man försöka tjäna pengar och ha med annonser, är det lönt när bloggen är så liten? Funderingarna är många men allt verkar komplicerat och ta tid... Den får nog vara som den är så länge.

    Ha en skön helg!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Sofi, Sofi, du är ju bara för söt!! blir alldeles varm i hjärtat när jag läser ditt fina inlägg. Så GLAD att vi fick till en träff och tänker på hur mysigt det var.
    När jag tänker på det så är det häftigt precis som Susanne skriver hur man kan finna vänner så här genom bloggandet. Coolt oxå att vi verkligen följts åt från början!
    Åh, åh, åh, ny butik - gillas gillas!!!
    Vet du vad då, på söndag ska jag träffa en kvinna som skulle starat upp en butik, men så hände något så det gick inte. Nu har hon MASSOR av saker i lantlig stil som hon ska sälja av. Jag har bokat ett bakbord som hon har, mn ska även få se en massa andra saker som hon har på sin vind, bord, gamla fönster, lampor... Oj, oj - rena himmelriket ju:)) Och jag tar med mig systern min;)
    Ha en skön kväll nu, här blir det film i soffan:))
    Varma kramar till dig min vän!

    SvaraRadera
  4. Vad kul med bloggträff :) Mycket fint du hittade...
    Alltid kul att hitta nya favoritbutiker. Det värsta är att man måste fylla plånboken hihi.

    Jag tänkte ha en bloggträff hos mig i höst, med god mat och några butiker. Då får du komma :) Får se när det blir av bara hihi.
    Kraam

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint och så mysigt att få träffas så där.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Ni verkar ha haft det så trevligt på er bloggträff . Så kul att ses irl .
    Både du och Anna verkar vara så fina tjejer , jag är glad att jag har er som bloggvänner , att ni vill läsa min blogg och lämnar gulliga kommentarer ( även fast jag är äldre ;)
    Så kul att läsa och bli inspirerad av era bloggar .

    Butiken verkar vara jättemysig . Jag fastnar lätt i en sådan butik , problemet är när jag har med mig maken och dottern , dom trivs inte i en sån butik .

    Ha en fin lördag .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Ni verkar haft en underbar dag tillsammans. Jättefin handduk! Kram Knorkan

    SvaraRadera
  8. Va mysigt med en liten bloggträff ! Och allra helst när det är mycket skratt och shopping inblandat...:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg