Bloggträff del 2



Efter att vi varit på Smultrongården åkte vi hem till Maria.

 Hon bor i fantastiskt fint hus som jag ska visa mer av senare... 
Vi fick träffa Marias son Svante! Söt som socker och ett riktigt litet charmtroll!
Marias hund Nenya ville också vara med, så snäll och gosig:)
Ljuvlig kycklingsallad och jordgubbar med grädde bjöd hon på, så gott!
Tack snälla Maria för att du tog så väl hand om oss!:) 
Vilken fantastisk dag vi hade!:)

Marias hus var så fint att jag skulle kunna flytta in vilken dag som helst! 
Senare i veckan ska ni få se...:)

Imorgon väntar föräldramöte nummer två, så det blir en sen kväll för mig. Sen är det ju snart Midsommar... Oj vad tiden går fort!

Ha en mysig kväll!

Kram Sofi

P.s Träningen går väl sådär, men det blir några mil i veckan, senast en igår. Sockerutmaningen går utmärkt! 1,5 månad utan sötsaker! Om två veckor får jag äta igen!:)

Kommentarer

  1. Åh ja, Marias hem är helt underbart fint!!

    Vad duktig du var som höll dig på jobbet där vännen!! Men har man bestämt sig så har man ju :)

    Jag har haft en bra dag, trött med bra! Blev 3,5 km intervaller idag... Kändes bra i kroppen, snart får det blir milen igen!!

    Hoppas du har en skön kväll.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Förresten, vilken himla fin bild på mig och Svante :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Heej!

    Nu har jag slut på bilder från vår träff. Så nu måste vi ha en ny träff. Hehe, så jag får något nytt att visa upp ;)
    Ska låna lite bilder av er andra har jag tänkt.
    Vilka fina bilder du tog. Tänk vad kul det är att se sitt hem från någon annans lins. Det är lite häftigt.

    Idag har vi varit på IKEA. Med en kompis och hennes barn. Jag var på jakt efter en ny badrumsmatta till badrummet här uppe. Och så tänkte vi äta lunch.
    Jag kom där ifrån utan matta och ingen lunch hade vi fått i oss heller :P
    Det var sån himla lång kö till resturangen. Så vi knata över till Max och åt en lunch där istället. Kompisens barn blev mer än lyckliga över att få hamburgare istället för köttbullar :)
    Nu ikväll tog jag och Nenya en långpromenad och svettades lite. Skönt!

    Vad har du gjort efter jobbet?

    Snart blir det sängen för min del. Jag börjar lessna på det här vädret faktiskt. Som resten av svenskarna förmodligen. Vart är sommaren? Jag blir lite rastlös, deppig när det är sånt här väder :(

    Hur ser resten av veckan ut för dig?

    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Vilket jättefint hus de har!!!
    Föräldramöte, oj det känns sent??? Hua, hoppas det går bra iaf, kan tänka mig att det börjar kännas som att semestern är efterlängtad:)
    Idag blir det go natt för mig nu, är så trött, kom i säng alldeles för sent igår…
    Har mest gjort fixa saker idag. Tyra har varit på simskolan och tagit guldfisken, handlat, sutttit i brassestolen (japp:)) städat och tvättat bilen och gjort köttbullar till midsommar.. Så nu känns det onekligen skönt att krypa till kojs:))
    Sov så gott kära du!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hallå!

    Jasså, börjar rean där. Härligt. Då gör ni verkligen rätt i att ta en tur dit. Min mamma ska också dit imorgon. Fast på dagen. Ska ni dit efter jobbet?

    Min vecka ser ut som så att idag kommer en kompis på fika. Rättare sagt om 40 minuter ska hon vara här. Imorgon kommer min bästa Moa. Och på torsdag kommer hennes sambo och hennes syster. Det blir fullt hus här till midsommar. Blir kul!!

    Hoppas det går bra på föräldramötet ikväll. Och att det inte blir för sent för dig.

    Ha en bra eftermiddag! Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Här har det minsann hänt mycket sedan jag kikade in sist :) Roligt :)
    Så härligt det ser ut med bloggträff! :) Roligt att se ansiktena bakom bloggarna :)
    Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg