1 mil i benen...


Hej söta ni!

Idag när jag var ute och sprang så kände jag för att utmana mig själv. Om jag springer 1 mil så får jag en Iphone... Så jag sprang 1 mil och kände mig grymt nöjd efteråt;) Tiden blev 1.06.40 h, okej med tanke på att jag inte sprungit på två veckor och idag var det sträckan som räknades inte tiden:)

Tyvärr så visade det sig att mitt abonnemang inte går ut för än om ett par månader så jag får allt vänta ett tag till på min Iphone 4;) Ja ja men det gör inte så mycket, jag är ju rätt nöjd med den jag har nu:)



 Sverigelinne från Stadium
 


Snart börjar den! EM - festen!

Ska ni titta?

Det ska jag! Jag fullkomligt älskar sånt här! Är ju en sportfantast och Zlatan dyrkare;)
Inför varje mästerskap behövs en (eller två) nya Sverige t-shirt/linnen! Ett från stadium fick det bli idag.


Imorgon ska vi ha grillkväll på jobbet tillsammans med alla barn och föräldrar. Håll tummarna för fint väder!


Ha det gott och tack för att ni kikar in hit! Det gör mig otroligt glad!


Kram på er



Kommentarer

  1. Ja att jag inte är nån sportfantast vet du ju;)) Nä, jag sitter inte bänkad och kollar fotboll eller vad det nu är för EM eller VM, haha ha totalt inkompetent är jag där;) Men shoppa däremot är jag ju vansinnigt bra på;))

    Du är så duktig och springer, jag kommer liksom inte till skott. Men jag ska försöka och se om det går att springa, grejen är den att jag är så stel i fotlederna så det blir inte så följsamt, men behöver röra på mig på något sätt.

    Du kommer iaf bli skitcool i ditt nya linne!!!
    Natti natt:)
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är...1 mil är jättelångt tycker jag!! Min dotter springer också 1 mil då och då...Själv är jag sååå glad när jag springer 2km..hihiii :-) fast jag har varit väldigt lat sista tiden, så dumt för man mår ju så mycket bättre när man rör på sig, känslan efter en löptur är guld värt :-)) Fina I-phone skal du visade i tidigare inlägg, de blommiga är ju bara för söta!! Ha det nu så bra. Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  3. Heej!
    Woho, vad duktig du är!! Du sprang 6 minuter snabbare än mig ;) Men som sagt, målet var ju bara att komma runt...

    Jag försöker undvika fotboll så mycket det är möjligt jag ;) Är inte min favvo sport. Men sambon lär ju titta....

    Jag hade en jättejättebra nationaldag igår. Hur var din?
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. WOW så duktig du är som orkar springa såå långt! Imponerande :) Själv orkar jag knappt två kilometer ;) Haha! Ha en bra dag! :) Kram

    SvaraRadera
  5. Godmorgon!!

    Soliga hälsningar från kusten. Vilka dagar vi har: sitter i solen och dricker kaffe efter en promenad. Jätte skönt att vara hemifrån och inte ha några måsten. Men jag saknar min vovve som är hemma.

    Nästa lördag blir det du, jag, Emilia och Annika. Messade med Josefin Villa Carl Larsson igår och hon trodde inte att hon kunde komma. Men hon skulle höra av sig längre fram. Johanna med Villa Haga kanske blir med
    också. Om hon kunde fixa barnvakt för sambon jobbade.

    Hoppas du får en fin dag!

    Kram!

    P.s vad duktig du är som springer. Åh en 1 mil. Du är verkligen värd en Iphone;)

    SvaraRadera
  6. Vad duktig du är och då menar jag det verkligen!

    Jo visst ser vi fram mot fotbolls EM här oxå, det skall bli ett nöje och många härliga kvällar vid tvn hoppas vi på! Inte för att jag har så stor tillit till att det skall gå så väldigt bra för oss själva men ganska snart så brukar man hitta andra favorit lag att hålla på....

    Hoppas du får en fin grillkväll med bra väder och slipper allt vad mygg och knott heter, själv har jag fått mer än nog av dessa efter några aktivitetskvällar nu...

    Kram Lussan

    SvaraRadera
  7. Heej!

    Hur ska du göra med sockret?! :) Förstår att du är sugen nu! Man blir ju så inställd på det datumet man får äta igen...

    Hur var kvällen på jobbet? Vi har inga stora barn på vår förskola i år att sparka ut... Blir väl så när det är en nyöppnad förskola. Men nästa år har vi några stycken :)
    Jag jobbar med de allra minsta, 1-2 åringarna. De är himla charmiga och goa men ganska krävande ändå... Hihi!
    Jag hoppas på att få följa de barnen till de börjar skolan... Vi får väl se hur det blir!

    Snart bara en vecka tills vi ses, ska bli så roligt!!
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg