Bokrelease!



På väg till Bokrelease
Jag har ju berätta tidigare att Eva som har Smultrongården även skrivit en bok tillsammans med duktiga fotografen Magdalena Björnsdotter. Boken heter "Smultrongården - Livet och smakerna" Den är full av ljuvliga recept, fantastiska bilder och mycket annat smått och gott! En helt underbar bok som jag tycker ni ska läsa och inspireras av!
Lilla jag är ju också med i den...:)


 Två fina Emmor:)


 En nöjd och trött bloggerska med en ljuvlig bok i handen:)

Den fina mamman var också med, både på kvällen och i boken:)


Nu bjuder jag på några bilder från boken.


 Smultrongården - Livet och smakerna

Eva Eriksson 
Foto Magdalena Björnsdotter 

 
Fina Eva


Fina mamma
Fina Emma
Emmas ljuvliga bakverk - Mias Chokladtårta
Bloggerskan  
Mitt lilla bidrag:)

Två bilder inifrån Smultrongården
Så mycket inspiration och goda recept! Vi fick smaka på kyckling, pajer, potatissallad och söta bakverk igår, så otroligt gott! Allt finns med i boken som du kan beställa HÄR eller köpa i närmsta bokhandel:)

Oj det blev ett långt inlägg idag:)

Nu ska jag ta tag i denna Lördag, vad hittar ni på idag?
En löprunda var tanken men det kan bli städning istället, vi har nästan storm här idag;) 

Ha en toppendag!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Oj va kul att få vara med i en bok!
    Jättefina bilder o smarriga kakor!
    Så mysigt det ser ut där på Smultrongården!

    Här blåser nästan storm idag så det va inget vidare att vara ute men jag måste nog trotsa vädret o gå ut o klippa gräs iallafall..! =)


    Ha en fin lördag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Olala,vilken fiiiiiin bok.....å vilet trev tillställning :)
    å missa nu inte...

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att vara med i en bok! Vilken härlig bild på dig!
    Ha en fortsatt fin lördag!
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  4. Du verkar ha haft en riktigt härlig dag på Smultrongården. Va kul att du fått vara med i boken :) Här blåser det oxå storm. Och vad kallt det är! Tack föresten! Jo jag hoppas att jag får användning av min färgglada outfit i sommar :) Nu ska jag sätta mej och pyssla ihop lite nya smycken. Ha en trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej tjejen!

    Nu sitter vi på Skövdes tågstation och väntar på tåget som är försenat :( Trötta men väldigt glada och nöjda över dagen. Mycket prat, skratt, god mat och lite shopping. Perfekt dag! Har tagit en hel del bilder. De kommer upp i veckan :)

    Har de byggt ut på Smultrongården?
    Kul att du och mamma är med i boken. Den verkar väldigt mysig.
    Länge sen jag var där. Ska bli kul att komma dit den 16:e.

    Hoppas du får en mysig kväll! Vi hörs mer imorgon. Kram

    SvaraRadera
  6. Vad trevligt du har haft det .
    Vad kul att få vara med i en bok . Ni ser så fina ut både du och din mamma . Jag ska hålla utkik efter den boken .
    Vad mysigt det ser ut på Smultrongården , jag gillar den stilen .
    Här blir det en lugn TV-kväll . Maken jobbar natt .
    Ha en fin kväll
    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bilder det var i boken! Kul att du fick vara med i den. Här har det regnat hela dagen så vi fortsatte att fixa inne i stugan. Hoppas det blir bättre väder i morgon så vi kan vare ute lite också innan det blir en ny arbetsvecka. Hoppas du har en fin fin helg. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg