Lite galen?



Ny sommarfräsch kökshandduk från Greengate.


Hej hopp!

Ja lite smått galen känner jag mig, träningsgalen;) Gav mig ut på en löprunda när jag kom hem från jobbet, trots mycket tunga ben så var det rätt skönt!:) Det är så härligt när man känner det där träningssuget, det är ju inte alltid man gör det så det är bäst att passa på när det infinner sig:)
Nu ska jag inte tråka ut er med en massa träningstjat;)

Vad tycker ni om min nya kökshandduk? Som jag berättat tidigare så är jag så förtjust i Greengate, tycker de gör så mycket fint!
Har ni några favoritmärken?

Apropå favoriter så ska jag visa er en ny doftande favorit senare i veckan;)

Ha det gott!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Hej!

    Väldigt söt handduk.

    Vi har haft en bra dag. Städat hela huset, sovit middag och gått en promenad. Och så har vi grillat här på kvällskvisten.

    Härligt att känna tränings sug. Bara att träna på :)

    Hoppas du får en mysig kväll! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så söt!!!
    Härligt att träningsivern tagit fart.
    Ha det gött
    AC

    SvaraRadera
  3. Så härligt när det där träningssugen infinner sig!! :D

    Mitt favvomärke är absolut Mateus, just love!! Men Green Gate är en stor favvo det med, har deras härliga koppar :)

    Tiden går fort och snart är den mitten av juni, ska bli så himla kul att ses :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej! Nu ger du mig lite dåligt samvete, har fortfarande inte tagit tag i det där med träningen... ;) Vad fint det ser ut på Smultrongården, får hålla utkik efter den boken! Ha en bra kväll, kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vad duktig du är som varit ute på en löprunda.
    Älskar dina tyger, så vackra så vackra! Har du en butik som säljer greengate produkter eller beställer du från nätet? Fint är det hur som haver.

    KRAM
    Madeleine :)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vilken fin blogg du har. Tack för din gulliga kommentar. Det är konstigt att man kan längta efter att gräva, men nu är ryggskottet över.
    Soffan i din hall är helt ljuvlig.
    Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  7. Hallå vännen!!
    Ja, lite galen e du nog allt;) Men du låter som jag, snöar in på en sak totalt och så gör man det till 200%!!! Kör medans energin är där=)
    åhh, det är ju den jag gjorrde ett kuddfodral av, den är så söt tycker jag!
    Nu skall jag å och natta mig, imorgon ringer klockan 05.20 gäääsp.
    Sov gott!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  8. Löprunda är ju the shit ;-)
    Kramkram denna underbar tisdag!
    <3

    SvaraRadera
  9. Fin handduk . Jag gillar också Greengate . Såg en liten duk i det blommönstret i dag när jag var i min favoritpyntaffär .
    Har förstått att du gillar blommigt .
    Jag faller alltid för hjärtsaker . Gillar ♥♥♥♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  10. Åå Greengate har så fina saker. Såg att Åhlens har något liknande handdukar :)
    Vad duktig du är med träningen, nu var det några dagar sedan jag var ute, men på torsdag blir det av igen :)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg