Bloggtankar.






Hej fina ni!

Tack för alla gulliga kommentarer, klart jag kommer klara att vara sockerfri i en månad!:) Ska uppdatera er hur det går, jag lovar! 
När jag ändå håller på så har jag lagt upp ett träningsprogram som jag ska följa i en månad, jag gillar utmaningen och vill gärna komma i min bikini till sommaren:) 
Så här ser första veckan ut!

 
Ska väl inte vara så svårt att följa va?:)


 
Det här är min nya träningsbibel:)

Nu när jag kommer träna mer så blir det andra saker som får stå åt sidan, min lilla blogg exempelvis. Jag är ju väldigt glad, stolt och förtjust i min blogg och i att blogga så det kommer jag fortsätta med men kanske inte varje dag, bara när jag känner att jag har tid och är sugen. Jag vill inte känna mig "tvungen" Det ska ju vara kul att blogga! (som det oftast är:)
Har haft spränghuvudvärk nästan hela dagen och jag vet precis vad det beror på..  Genom att träna blir jag starkare både fysiskt och psykiskt + att jag vet att jag mår som bäst när jag rör på mig:) 
Jag behöver det här just nu för att fungera!:)


Ha det fint!


Kram på er!

 




Kommentarer

  1. Oj vad duktig du är! Sockerfritt skulle vara svårt för mig vill i a f ha en bit mörk choklad ibland...
    Lycka till med din diet och träning!!
    Hoppas du skriver hur det går, funkar det så skulle jag behöva prova :)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj det var inget dåligt program, hade inte min kropp klarat av tyvärr.. Du fixar det, va rädd om dig bara så du inte kör slut på dig..
    Hoppas huvudvärken ger med sig nu, det är inget kul!
    Sköt om dig!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Men åhh, det var inget dåligt program du har att följa..men jag är helt säker att det kommer gå kanon för dig..:)

    Förstår dina tankar, är inne i en precis sån period jag med just nu..känner inte att jag har tiden/lusten/orkar varje dag men vill inte sluta..svårt dilemma det där..?!?

    Önskar dig stooort LYCKA TILL med all söta du
    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  4. Hallå!

    Hoppas att huvudvärken var borta i morse när du vakna.

    Vi hade en bra dag igår. Vi höll oss inne hemma hos Josse och Hampus. Josse gräddade våfflor och hade bakat Leilas cheesecake. Så vi mös inne medan det var ruggigt väder utanför. Det blåste nåt fruktansvärt igår. Kände mig ruggig hela dagen.

    Har ni några andra planer i helgen? Mer än att träna :)

    Ha en fin dag! Kram kram!

    SvaraRadera
  5. Ska bli spännande att följa dig. Lycka till!
    Jag bloggar bara när jag känner att jag har något att blogga om. Ibland kan det bli flera veckor emellan och ibland bloggar jag varje dag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg