Jullov!

Det firas just nu med julmusik, en tindrande gran, risgrynsgröt som puttrar på spisen och ett härligt lugn...
G har varit och handlat all julmat så det behöver jag inte tänka på heller, så skönt:)
Imorgon ska vi städa lite och njuta av vår första lediga dag tillsammans...


På det här halvmåne bordet ska jag ställa fram lite godsaker, G har varit i Linköping på kurs den här veckan och självklart stannade han på cloetta när han åkte hem:)

Hoppas ni har det bra och får lite ledigt över jul, det tycker jag alla är värda.

Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen!

Kram på er

Kommentarer

  1. Detsamma Sofi! En riktigt god jul med ledighet är du också värd! Stor kram till dig! /Emma

    SvaraRadera
  2. Vistt är det underbart med lite ledigt!!! Imorgon är det ÄNTLIGEN sovmorgon, tjoho!!
    Mysigt med gottebord.
    Granen er är ju jättefin!
    Ha en skön kväll =)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det låter riktigt härligt! Önskar dig en finfin jul! kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh va härligt med lite ledighet!

    (Va glad jag blev när jag kunde kommentera nu här på din blogg. Jag har haft jätteproblem med att kommentera där det är inbäddat under själva inlägget... speciellt när man kan inte kunde skriva in egen namn :) Hihi... men nu lyckades jag! Tjoho)

    Ha en riktigt riktigt GOD JUL!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  5. God Jul Sofi! Och G också såklart.. ;)
    Kram Malin o Linus

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg