En liten tripp!




Jag unnade min frusna kropp ett varmt och avkopplande bad när jag kom hem, helt ljuvligt...

Hej fredagsfirare!

Visst är det så, att allt går lite lättare på fredagar?
Idag har vi varit på adventsvandring och tränat Luciasånger med våra barn, en riktigt mysig dag har vi haft:)
Imorgon blir det en liten tripp till Stockholm med två tjejkompisar. Vi ska till Dansens Hus och kolla på Svansjön, kommer bli så kul! Självklart kommer vi hinna med lite shopping också och prio nummer ett är att besöka butiken Syster Lycklig. Vi är alla relativt nya husägare så inredningsbutikerna prioriteras först:) Är mycket sugen på att besöka House doctor också! Det var ett tag sen jag var i Stockholm faktiskt, har blivit härliga Göteborg istället:) Men nu ska det bli riktigt kul att besöka huvudstaden!

Ikväll blir det fredagsmys med Idol finalen och god mat.

Ha en jättemysig fredagskväll!

Kram kram 

Kommentarer

  1. Go kväll !!
    Va mysigt, blir väldigt sugen på ett badkar nu =)
    Va kul med stockholmstripp och besöka massa inredningsbutiker =)

    Ha en fortsatt trevlig fredagkväll

    Kramar ifrån mej

    SvaraRadera
  2. Syster lycklig är en riktig rop noch om du frågar mig, ääääääälskar den butiken o länkar till dem hos mig:-) mysigt med bad, det har inte vi något ännu, men med tillbygge blir det. Apropå det fick vi vår bygglovsanslkan godkänd igår:-) i övrigt är jag fortfarande i ett lyckorus! Robin Hood kind of Style;-) kram på dig i ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det festligt med månbordet :-) Jag blev nästan full i skratt när jag läste ditt inlägg när du flyttat ditt halvmånebord. Precis så som jag hade tänkt ha mitt oxå;-) Vi måtte ha bra smak mao!
    Jg tror jag låter bli att slipa till det, det blir så attans fint nu så. Hoppas du har det bra i Sth och att du gillade Syster Lycklig!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Mysigt =)
    Önskar dig en trevlig kväll!
    Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg