En liten julklapp och en stor Längtan!

En liten julklapp införskaffades idag, vem som får den är än så länge hemligt (tror inte denna person läser min blogg men man vet aldrig!;)

Korgen är från Bruka design, allt är köpt på CE inne o ute i Örebro.
Lite smått och gått och även en liten tanke bakom;)

Längtan är stor...
Nu har jag snart längtat klart för den här gången... G är på väg hem från Sydafrika och imorgon kväll när vi båda varit på varsin julfest så får vi äntligen ses, två veckor kan kännas väldigt långa när man längtar efter varann... 

Ta hand om er!

Kram kram

 

Kommentarer

  1. Ja, visst är det skönt när de är väl hemma igen! :) Vilka fina hjärtan du gjort nedan, sådan lera har jag nog aldrig hört talas om. Ha det bra! kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej !!

    åh va gulligt, det kommer nog detta personen bli väldigt glad över, det skulle jag bli iaf =)

    SvaraRadera
  3. Jättesöt present!!
    Förstår att du längtar, för å så lång tid två veckor kan vara. Tror aldrig minsambo och jag varit ifrån varandra så länge...
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Den personen kommer att bli JÄTTE glad tror jag =)
    För det hade jag blivit hihi!
    Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg