Strul!!!

Jag blir så frustrerad!!

Det började igår, jag skulle lägga ut en bild på bloggen som skulle ligga bakom Sofis husdrömmar-rubriken. Det gick, men bilden blev på tok för stor! Försökte förminska den innan jag la in den men då kunde den inte läggas in etc...

Gjorde ett nytt försök idag och blev inte klokare, dock argare! Så nu struntar jag i det och ägnar mina tankar åt inredning istället:)

Har av förklarliga skäl inte varit så sugen på att fixa och pyssla i lägenheten i sommar. Allt fokus ligger på huset, hur det ska inredas mm. Kan väl i ärlighetens namn säga att en lägenhet full med flyttkartonger inte känns så inspirerande och kul men...

Tänkte ändå bjuda på några små detaljer från vårt hem...

En av favoritböckerna -  "A piece of cake"..

en annan - "Romantiska hem och inspiration i vitt"..

Tidningsställ..

&

postlåda - båda från Bruka

Zinkhus

"Gummiduttar" från Vagabond till höstens regn väder:)




Nu längtar jag efter att få vara lite kreativ, gärna med olika naturmaterial! Vi pratade om det idag på jobbet, att man blir lite mer "pysslig" och kreativ framåt hösten. Om det beror på att man slappat hela sommaren och är full laddad med energi vet jag inte, men det kan nog stämma:) I alla fall är det så med mig... och det känns härligt!

Har lite olika höst projekt och pyssel på gång...:)


Tar gärna emot tips om idéer från er!

Ha en go kväll!

Kram kram







Kommentarer

  1. Ser fram emot Leilas nya bok: Hello Cupcake! =) Fick hennes senaste i present,One more slice,massor av gottigheter i den också...
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Å jag med! Älskar Cupcakes, fina att se på och goda att äta:)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg