Huset!

God morgon!

Jag tänkte berätta lite om vårat hus...
Vi hade letat hus i drygt 1,5 år när det här dök upp. Ett rött hus med vita knutar, alldeles lagom stort och relativt nytt (byggt 2003) och fräscht. Bra läge ca 6-7 km utanför Örebro, precis som vi vill ha det. Vi la ett bud och fick det, ibland ska man ha tur!
Jag förstår om många är nyfikna på att se bilder, själv kollar jag på husbilderna lite då och då, och blir lika glad varje gång:) MEN eftersom vi inte flyttat in än så väntar jag med att lägga ut bilder på huset... MEN om ni är jätte nyfikna så kolla HÄR det är samma husmodell som vårt:)  
Vi har mycket tankar och idéer för vårt hus, som jag kommer dela med mig till er... lite i taget:) Just nu smider jag planer på hur mitt pyssel/kreativa rum ska se ut. Det kommer bli vita möbler, faktiskt så har jag en tanke på att ha det här halvmåne bordet som skrivbord...

tror det kan bli bra så länge...
Har även hittat en mycket söt hylla från Åhlens, den är kvar i förpackningen och hittar ingen bild på den så den visar jag senare... Återkommer med mer från pysselrummet senare:)

Idag ska G spela match (fotboll), jag och några av våra vänner ska ev åka o kolla beroende på vädret, sen ska vi ses ett helt gäng ikväll och äta gott o umgås, det ser jag fram emot!

Hoppas ni får en trevlig lördag! 

Kram kram

P.S Klockan är jätte konstig, tiden stämmer inte alls och vet inte hur jag ändrar:) Detta är alltså inte utlagt mitt i natten för den som trodde det:) :)

Kommentarer

Populära inlägg